Premiär! FZ streamar på Twitch - start 20.00!

Robot
Premiär! FZ streamar på Twitch - start 20.00!

Först ut är survival-spelet Dread Hunger.

#fz-play, #twitch


Medlem

asså.. kolla ljud å shit INNAN..
just saying

Moderator | Testpilot
Skrivet av DaDuke:

asså.. kolla ljud å shit INNAN..
just saying

Vet inte hur många gånger jag kollar ljudet och kvalitén på bilden och så kan det knasa till sig ändå Live and learn!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Murphys lag


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Va trevligt detta! Kul med streaming från FZ, kommer följa då jag kan.
Hoppas ni kan få ihop ett helt gäng från FZ då och då att lira tillsammans!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator
Skrivet av DaDuke:

asså.. kolla ljud å shit INNAN..
just saying

Vi gjorde till och med en testinspelning innan för att kunna kontrollera både ljud och bild. Men det började av någon anledning strula när vi streama och inte spelade in.

Medlem
Skrivet av DaDuke:

asså.. kolla ljud å shit INNAN..
just saying

Sluta att skriva just saying! Jag är trött på att se det överallt.

Medlem
Skrivet av DaDuke:

asså.. kolla ljud å shit INNAN..
just saying

Hur finner du energin att bli så upprörd över något sånt här? Du kan antingen välja att vara ett rövhål - eller inte.
Det vore inte så svårt att bara inse att det är inget som faktiskt påverkar dig - önska de lycka till i framtiden och move on.
Alternativt, om du faktiskt undrar, fråga vad som gick snett istället för att sitta och gnälla som om FZ är skyldig dig något.
Tråkig attityd.

(Ursäkta om min kommentar inte bidrar mycket till streamen i sig!)

Medlem

Någon som har sett tv-serien The Terror? Säsong 1 har ju väääldigt liknande setting så om man gillar det här spelet (eller bara vill se lite 1800talsskepp och folk som fryser) så kan jag varmt (hehe) rekommendera den.
Spelet ser väldigt mysigt ut, blir lite sugen!

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Någon som har sett tv-serien The Terror? Säsong 1 har ju väääldigt liknande setting så om man gillar det här spelet (eller bara vill se lite 1800talsskepp och folk som fryser) så kan jag varmt (hehe) rekommendera den.
Spelet ser väldigt mysigt ut, blir lite sugen!

Ja, det var det första jag tänkte på när jag hittade spelet på Steam. Kollade upp det och det visade sig att den serien var en stor inspiration.

Citat:

What was the original concept behind Dread Hunger?

Alex Quick: Watching the excellent AMC show The Terror got my gears turning. I started reading about The Franklin Expedition and became immersed in the lore of the show along with the real-life events that inspired it. I was fresh off working on Maneater and looking to make a multiplayer-focused game for a change of pace. The idea of a multiplayer video game adaptation of The Franklin Expedition seemed too good to pass up.

https://www.unrealengine.com/en-US/developer-interviews/dread...

Skribent

Härlig stream! Kunde inte titta live, så fick titta på reprisen som söndagsunderhållning. Riktigt stabilt, och intressant spelval.

Skribent

Jag tänkte kolla reprisen senare! Kul initiativ


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Roligt initiativ! Var in och kikade lite igår kväll och tycker det var mysig stämning. Ser fram emot fler streams!

Moderator
Skrivet av lerb:

Det var riktigt kul att titta in när ni streamade igår! Mycket bra initiativ 😊

Skrivet av Jonny Myrén:

Härlig stream! Kunde inte titta live, så fick titta på reprisen som söndagsunderhållning. Riktigt stabilt, och intressant spelval.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag tänkte kolla reprisen senare! Kul initiativ

Skrivet av Bojkott:

Roligt initiativ! Var in och kikade lite igår kväll och tycker det var mysig stämning. Ser fram emot fler streams!

Tack för er feedback, riktigt kul att höra!
Det var ett fantastiskt välkomnanade som vi fick av detta fina community.

Ser fram emot nästa stream på tisdag.

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Tack för er feedback, riktigt kul att höra!
Det var ett fantastiskt välkomnanade som vi fick av detta fina community.

Ser fram emot nästa stream på tisdag.

Mortal Online på tisdag blir sjukt nice!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tack för senaste streamen! Såg att det var inlagt för stream på onsdag i twitch, skulle det inte vara tisdag?

Moderator
Skrivet av Snusmumrik3n:

Tack för senaste streamen! Såg att det var inlagt för stream på onsdag i twitch, skulle det inte vara tisdag?

Det måste ha blivit något fel! Det är ikväll om 20 minuter som gäller!

1
Skriv svar