Guild Wars 2-expansionen End of Dragons försenas till 2022

Robot
Guild Wars 2-expansionen End of Dragons försenas till 2022

Gillekrigen 2: Drakarnas undergång måste putsas lite mer.

#Arenanet, #Guild-wars-2


Medlem

Spelas detta fortfarande alltså? Imponerande. Var med ett tag i början, sen blev kontot hackat, då tappade jag det helt.

Geeks Gaming
Skrivet av Frasstheass:

Spelas detta fortfarande alltså? Imponerande. Var med ett tag i början, sen blev kontot hackat, då tappade jag det helt.

Faktiskt ganska populärt. 500k dagliga spelare.
Kör de själv dagligen.

De som inte nämns i artikeln är att dom håller även på att göra om Wold vs world, ny ledare för Live content och dom håller på att uppdatera deras grafikmotor.

https://www.guildwars2.com/en/news/arenanet-studio-update-jul...

Medlem

Kul att dom fortfarande är igång. Spelade det precis i början med mina två 970 GTX om jag inte minns fel. Har för mig att det var riktigt snyggt.


signatur

PSN: MrOakenborn

RmK
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Faktiskt ganska populärt. 500k dagliga spelare.
Kör de själv dagligen.

De som inte nämns i artikeln är att dom håller även på att göra om Wold vs world, ny ledare för Live content och dom håller på att uppdatera deras grafikmotor.

https://www.guildwars2.com/en/news/arenanet-studio-update-jul...

Jag läste detta också, kändes som att de äntligen verkar ha vänt tillbaks sitt fokus på det viktigaste, När jag spelade som mest levde jag i WvW men nu känns det övergivet och tråkigt. Sen om de lyckas optimera spelet så man faktiskt kan maxa det på någon dator i världen så hade det varit kanon för det är i grunden ett ganska snyggt spel.

Medlem

Ett av de bästa MMO jag har spelat. Man kan bara hoppa in närsomhelst, 1 gång veckan, 1 gång om året och du känner att du inte har missat något eller måste grinda i 10k h för vara relevant.

Många QoL som inte finns i andra mmo som last stand och att du kan röra dig i combat, unika mounts.

Känns så mycket mer levande också med NPC som håller dialoger och konversationer, animationerna är snygga.

Gillar verkligen inte deras sjuka priser och FOMO shit i sin cash shop, det går att köpa allt med ingame-pengar också

Medlem

Spelade det mycket när det kom, var så sjukt snygg omgivning.
Gillade det jätte mycket fram till expansionen som var i djungeln. Tappade det helt där.

Medlem

Har sådan hatkärlek för spelet.
Vill känna en morot att 'investera' tid i det, men den finns inte då någon som lägger 100h och någon som lägger 1000h är mer eller mindre lika starka. Fine för PvP men ser inte anledning inom pve att hålla klyftan så smal.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

De borde satsa på att göra Guild Wars 3 istället.

Medlem

Synd jag som är sugen. Men bara det blir bra så!

1
Skriv svar