Vad spelar du sista spelhelgen™ innan nästa generation?

Medlem

Watch dogs legion och no man's sky.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Va, Är de sant? Inte bra de.

Ska väl plocka nya talismanerna/charmsen i Got tänkte jag för där släpar jag. Sen blir det nog mer springande i RE3 Remaken och kanske någon runda i Warzone med polarna

Jag har dock fått väldigt bra gensvar av webhallen. Frågade i ett mail för 1 månad sen hur det skulle bli. Då sa dom att jag inte skulle räkna att få på release men att det kan hända ändå. Jag håller tummarna för dig. Sen fick jag veta igår att jag skulle få det. Webhallen har levererat det jag vill ha som kund. Jag trodde dock att jag inte skulle få en xbox till release så jag var insnöad på valhalla nästa vecka på min xbox one x, har semester 4 dagar. Så XsX blev en fin bonus på det.

Medlem

The last of us 2, gillar det skarpt än så länge. Drog också just ner Shadow of War och Hollow Knight som var gratis spel på ps+ i november!

Medlem

World of warships förmodligen, kanske även lite elite dangerous, jag har lite rep att grinda så jag får min federal corvette.

Medlem
Skrivet av Davwve:

Spelar Escape from Tarkov som jag gjort senaste 6 veckorna! Fantastik spel, kommer nog spela lite AC Valhalla, och Godfall när man får nycklen från AMD då jag köpte grafikkort/processor /ryzen 7 3700x. RX 5700 XT) av dom för 2 månader sedan..

Kul att du gillar Escape From Tarkov!

Har spelat det själv sedan Februari 2017, och är fanboi till den grad att jag jobbar som Jr. Community Manager på BattleState.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

123
Skriv svar