PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

Min beställning har annullerats av dem...

Medlem
Skrivet av tzrale:

Min beställning har annullerats av dem...

Har du köpt från dem tidigare? De annullerar om det redan finns en bestöllning i ditt namn eller på ditt konto.

Medlem
Skrivet av aleksb:

Har du köpt från dem tidigare? De annullerar om det redan finns en bestöllning i ditt namn eller på ditt konto.

Aldrig, det här har varit första gången jag har använt den här webbplatsen

Skrivet av tzrale:

Aldrig, det här har varit första gången jag har använt den här webbplatsen

Du får inte välja ”hämta i butik” som leverans utan måste välja att antingen skicka hem det eller till närmsta ombud 👍

Medlem
Skrivet av jagärinteenrobot:

Du får inte välja ”hämta i butik” som leverans utan måste välja att antingen skicka hem det eller till närmsta ombud 👍

Jag valde att få produkten skickad till min adress

Medlem
Skrivet av tzrale:

Jag valde att få produkten skickad till min adress

Kontakta dom och fråga varför den blev annullerad?

Medlem
Skrivet av Marooned:

Kontakta dom och fråga varför den blev annullerad?

De sa till mig att PayPal-kontot inte matchar namnet i beställningen, det var anledningen till att de avbröt det :'(

Jag beställde i förrgår, fick min PS5:a idag. Hämtade på posten. Dom har väl något centrallager dom skickar från. Lycka till!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem
Skrivet av Lirilesh:

6 st kvar nu.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av lampis:

6 st kvar nu.

1 st kvar nu.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

1 st kvar nu.

Slut.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Det ser ut som de flesta ändå fick tag på konsollerna till Jul?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Inte här. Har gjort några halvhjärtade försök att få tag i en PS5 Disk, som en lite oplanerad julklapp till barnen (och pappa!). Men ingen brådska, kanske löser sig under 2022.

Medlem
Medlem

Elgiganten släpper ps5 Standard och digital idag kl 13.37 för medlemmar!

Medlem

För er som bor i Östergötland så har Elgiganten i Linköping ett antal XSX i lager. Var själv i butiken för en stund sen.

Skribent

Elgiganten har 100+ på webblagret nu vad gäller PS5. Testade för 10 sekunder sedan och kunde lägga ett ex i varukorgen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Elgiganten har 100+ på webblagret nu vad gäller PS5. Testade för 10 sekunder sedan och kunde lägga ett ex i varukorgen.

dom har haft det också sen när dom startade sälja 13.27 så passa på alla nu både vanliga och digital

Medlem

Varför står det att priset för dom är 99.999kr?

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Varför står det att priset för dom är 99.999kr?

ändras när du går till kassan

Medlem

Går att boka på Webhallen igen vilket jag precis gjorde.

https://www.webhallen.com/se/campaign/9198-Online-Only-PlaySt...


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem
Skrivet av Albrion:

Går att boka på Webhallen igen vilket jag precis gjorde.

https://www.webhallen.com/se/campaign/9198-Online-Only-PlaySt...

danke, beställd. synd bara att jag inte verkade kunna nyttja mitt presentkort.

Medlem

Medlem på både Webhallen och Elgiganten och inte kunnat se några Ps5:or under dagen…

(Ny medlem på FZ så meddelandet kanske det underligt ut)

Medlem
Skrivet av Allfadernille:

Medlem på både Webhallen och Elgiganten och inte kunnat se några Ps5:or under dagen…

(Ny medlem på FZ så meddelandet kanske det underligt ut)

Den på Webhallen höll sig kanske i 30min, verkade vara en liten inkommande leverans. På Elgiganten startades försäljningen 13:37, såg ut att hålla i sig i ca 2-3h.

Tips att kolla Webhallen eller ElgigantenGaming på Instagram där de brukar lägga ut när släpp sker.


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem

Åhå ska kika Instagram. Använde knappt appen men nu så kanske den kan göra nån nytta. Har jagat en konsol ett halvår men inte lyckats hehehe.

Skriv svar