Xbox Game Pass - Februari 2019

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Februari 2019

Med en liten fördröjning några dagar in i februari pga Inside Xbox så avslöjades i kvällens avsnitt ett gäng nya titlar som landar på Xbox Game Pass under månaden. Utöver den redan utannonserade releasen av Crackdown 3 den 15e (Alla Microsoft first party spel kommer till Xbox Game Pass direkt vid release) så kommer bland annat Shadow of the Tomb Raider! Med surprise-släppet av Tomb Raider Definitive Edition den 31 januari så finns nu hela den nya trilogin på game pass. Ännu en grym månad för Xbox Game Pass med andra ord, och då de nu sedan några månader tillbaka kontinuerligt släpper nya spel på tjänsten snarare än i en stor klump vid månadsskiftet så finns det säkert ännu mer att se fram emot.

Nya spel i februari:

Tomb Raider Definitive Editon (31jan)

Shadow of the Tomb Raider (7 feb)

The Walking Dead: The complete first season (7 feb)

Pumped BMX Pro (7 feb)

de Blob (14 feb)

Crackdown 3 (15 feb)

Batman: Return to Arkam (21 feb)

Xbox Game Pass

#Xbox #XboxGamePass


signatur

Jump in.

Backloggens befriare

Game pass känns väldigt lockande nu, när man har fast uppkoppling igen.. Men, jag kommer nog låta bli, mest på grund av det totala överflödet av ännu fler spel jag inte skulle hinna lira. Skulle jag på något märkligt sätt hinna ikapp med de spel jag redan har, blir det garanterat en prenumeration på tjänsten!


signatur

Ad hoc addendum

Ambassadör
Xbox

@keffkebab: Hehe, ja det är inte bra för backloggen

Personligen gillar jag att det gör att jag testar väldigt mycket spel från olika genrer och att spel som jag aldrig hade köpt på eget bevåg visar sig vara riktigt bra. Har fått upp ögonen för många spel som annars hade glidit mig förbi.


signatur

Jump in.

Backloggens befriare
Skrivet av Mortaigne:

@keffkebab: Hehe, ja det är inte bra för backloggen

Personligen gillar jag att det gör att jag testar väldigt mycket spel från olika genrer och att spel som jag aldrig hade köpt på eget bevåg visar sig vara riktigt bra. Har fått upp ögonen för många spel som annars hade glidit mig förbi.

Absolut, men det räcker med games with gold för det för min del!


signatur

Ad hoc addendum

Ambassadör
Xbox

@keffkebab: Det är ganska angenäma problem trots allt.


signatur

Jump in.

Backloggens befriare
Skrivet av Mortaigne:

@keffkebab: Det är ganska angenäma problem trots allt.

Absolut, klagar på intet sätt. bara uttrycker min sorg i över att behöva begränsa mig på buffen, hehe


signatur

Ad hoc addendum

1
Skriv svar