The Division 2 betatestas i februari

Sida 1 av 1
2019-01-17 09:56
The Division 2 betatestas i februari

Du ställs mot tre fiendegrupperingar, berättar ny storytrailer.

#massive, #the-division-2, #ubisoft


2019-01-17 10:38

Är detta som ettan där fienderna tål 100 miljoner kulor?

2019-01-17 10:41

@breahl: Mest troligt, hoppas dock lite mindre.

Jag tyckte dock första spelet var kul men saknade helt endgame (bara springa runt i dmz var väl inte absolut roligaste eller nöta om uppdrag där svårighetsgraden är bara skaderelaterad/kulsvampar), när det första tillägget kom och det var bara ett rum med massa fiendevågor så tappade jag all lust krig spelet.

2019-01-17 10:56
Skrivet av TheConsul:

@breahl: Mest troligt, hoppas dock lite mindre.

Jag tyckte dock första spelet var kul men saknade helt endgame (bara springa runt i dmz var väl inte absolut roligaste eller nöta om uppdrag där svårighetsgraden är bara skaderelaterad/kulsvampar), när det första tillägget kom och det var bara ett rum med massa fiendevågor så tappade jag all lust krig spelet.

Det som var roligast i första division var ju att levla. Storyn var ju hur bra som helst.

2019-01-17 10:58

Är det mer character progression nu? Jag tyckte det var väl en del i förra, men jag hade gärna sett mer unika spelare.

Gen
2019-01-17 11:10
Skrivet av breahl:

Är detta som ettan där fienderna tål 100 miljoner kulor?

Skrivet av TheConsul:

@breahl: Mest troligt, hoppas dock lite mindre.

Kikade på ett klipp där en snubbe hade lirat spelet i London via inbjudan till ett event. Han pratade just om detta och sa att de ändrat så att fiender tål mindre skott men det gäller dig också, mao måste man vara försiktig. Eliter som har mycket synlig armor på sig tål mer men har å andra sidan "weak points" som man får försöka träffa så de går ner snabbare. Efter att ha kikat filmen så får jag nog hålla med.

Skrivet av TheConsul:

Jag tyckte dock första spelet var kul men saknade helt endgame (bara springa runt i dmz var väl inte absolut roligaste eller nöta om uppdrag där svårighetsgraden är bara skaderelaterad/kulsvampar), när det första tillägget kom och det var bara ett rum med massa fiendevågor så tappade jag all lust krig spelet.

Survival var rätt fräckt, samma gällande Underground men det tog ett tag innan dessa uppdateringar lades in. Roligaste var dock vägen till end-game. Grym story, fantastiska banor och underbar stämning.

2019-01-17 11:34
Skrivet av breahl:

Det som var roligast i första division var ju att levla. Storyn var ju hur bra som helst.

Håller med. Kanske hade krävt för mycket resurser, men jag känner ändå att dem borde utökat storyn och området man kunde röra sig på till hela Manhattan iaf. Att bara springa runt i staden var ju halva nöjet.

2019-01-17 12:41

Tråkiga med dessa spel är ju att det inte går att gå för "outlandish" var det kommer till gear, bättre om det vore ännu mer sci-fi än vad det är.

2019-01-17 13:07

Paywall för ett test varv eller random tur via mail?

Nej tack

2019-01-17 13:19
Skrivet av kaealy:

Tråkiga med dessa spel är ju att det inte går att gå för "outlandish" var det kommer till gear, bättre om det vore ännu mer sci-fi än vad det är.

Vad menas med att gå "outlandish" i ett spel.

2019-01-17 14:15

@Rydell1986: I denna kontext skulle jag säga "överdrivet".

2019-01-17 16:26

Tyvärr var det alldeles för mycket "bulletsponge simulator", i övrigt ett välgjort spel.

Hoppas det har lyckats reda ut kinksen och valt en annan approach till kulmättnaden.

2019-01-17 16:37
Skrivet av Ankh:

Är det mer character progression nu? Jag tyckte det var väl en del i förra, men jag hade gärna sett mer unika spelare.

Ja, det är det. Fler rollspelselement och mer micromanagement. Gillade vad jag såg i den tekniska alphan, även om det var en gammal build och buggig som satan

2019-01-17 16:40
Skrivet av Priapsi:

Ja, det är det. Fler rollspelselement och mer micromanagement. Gillade vad jag såg i den tekniska alphan, även om det var en gammal build och buggig som satan

Good good! För man kändes mest som en i mängde i den förra.

2019-01-17 17:09
Skrivet av Ankh:

Good good! För man kändes mest som en i mängde i den förra.

Det tror jag att man kommer göra ändå, men av det lilla som var tillgängligt och av hur lite jag får säga innan NDA'n är lyft så är det några steg i rätt riktning.

2019-01-17 18:41

Jag hoppas på mer gear sets i end game på nästa spel. Tyckte det var lite halvtråkigt att grinda gear i slutet och inventory-systemet för att kolla på vilka gear man hade var rätt kasst. Annars var spelet riktigt kul !

2019-01-17 19:03
Skrivet av Rydell1986:

Vad menas med att gå "outlandish" i ett spel.

https://www.vocabulary.com/dictionary/outlandish

Det vill säga, inte bara tråkiga verkliga prylar eller sånt som finns i prototyp form nu.

2019-01-18 09:46
Skrivet av kaealy:

https://www.vocabulary.com/dictionary/outlandish

Det vill säga, inte bara tråkiga verkliga prylar eller sånt som finns i prototyp form nu.

Då får du nog spela Anthem istället för The Division 2.

2019-01-18 12:40

Skulle man inte få större inventory också om man bokade?
Denna industri....

Well, får kolla gameplay innan jag bestämmer mig.

Sida 1 av 1