Guide till att skriva recensioner i forumet

Sida 2 av 2
2019-11-14 14:22

Finns det någon bb-kods-"skrivarprogram"? Jag använder vanligtvis Visual Basic Code för att koda. Då visas text i fina färger när jag skriver mina koder. Finns det något plug in till VBC eller ett annat program som hanterar BB-kod? Blir lite tokig av att skriva långa artiklar med tabeller och listor. Har försökt att Google:a men misslyckats. Kanske bara jag som har problem med det

2019-12-09 11:28

Nu finns det möjlighet att infoga bildspel i medlemsrecensionerna!

[slideshow]
[slide]
[img]bildlänk[/img]
[/slide]
[/slideshow]

Ping @uberpwnage2.0 @dali

2019-12-09 12:30
Skrivet av dali:

Finns det någon bb-kods-"skrivarprogram"? Jag använder vanligtvis Visual Basic Code för att koda. Då visas text i fina färger när jag skriver mina koder. Finns det något plug in till VBC eller ett annat program som hanterar BB-kod? Blir lite tokig av att skriva långa artiklar med tabeller och listor. Har försökt att Google:a men misslyckats. Kanske bara jag som har problem med det

BB koder brukar vara soppas specifikt för varje forum så känner tvek på den. Men du kan ju alltid göra en work around. Sätta din editor på att köra HTML och kör <BB> och sedan när du är färdig så kör du en find and replace på all <>. Inte smidigt men funkar

2019-12-09 13:02

@Gurt: Bra! Men kan vi få .mp4 stöd nu?

2019-12-10 18:18
Skrivet av Devan:

@Gurt: Bra! Men kan vi få .mp4 stöd nu?

Mycket vill ha mer.

Ser fram emot nästa Steam-tråd med bildspel som visar upp varje spel!

2019-12-10 21:44
Skrivet av gh0glund:

Mycket vill ha mer.

Ser fram emot nästa Steam-tråd med bildspel som visar upp varje spel!

Seriöst, känns som .mp4 är standard på många andra sidor nu och Fz.se ligger några år efter i utveckling.

2019-12-11 15:41

@gh0glund:

2019-12-11 18:40

@Devan:

2019-12-13 12:44

@Gurt: Grymt, ska försöka att inte missbruka det.

@Devan @gh0glund lite besviken att ni inte tog tillfället i akt, så fixade det åt er

Sida 2 av 2