Se den läckta trailern från Battlefront 2!

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

det finns ingen video i denna artikel. skönt å se att ni har koll på er skit

Det är ju för att videon är läckt - precis som rubriken säger. Det kan väl inte komma som någon överraskning att videon eventuellt tas ner just därför? Längst ned under artikeln finns det en "Skicka en rättelse"-länk. Klicka på den och rapportera att videon saknas istället för att komma här och spela Allan.

EDIT: Tar och slänger in en (för tillfället) fungerande länk till videon, bara för att.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Föregångaren var nog faktiskt nytt rekord i att tröttna på ett Dice-spel så det känns inte precis hype för detta. Ett uselt spel höll bara så länge bakom den snygga ytan.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Skägg.
10 Chambers

@monsterbenke: Det fanns en video, men EA måste ha fått den fimpad från Vimeo =/


signatur
Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det är ju för att videon är läckt - precis som rubriken säger. Det kan väl inte komma som någon överraskning att videon eventuellt tas ner just därför? Längst ned under artikeln finns det en "Skicka en rättelse"-länk. Klicka på den och rapportera att videon saknas istället för att komma här och spela Allan.

EDIT: Tar och slänger in en (för tillfället) fungerande länk till videon, bara för att.
https://www.youtube.com/watch?v=hnH1XomWRc0

Spela Allan? Haha! Dom ska vara glada att jag sa något öht när dom inte själva klarar att ha koll.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

det finns ingen video i denna artikel. skönt å se att ni har koll på er skit

Den var där men blev bortplockad.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar