Inaktiv

Skönt att läsa att jag inte hade fel där-Jag började med det för jag tyckte vanliga aimingen inte räckte till och var tillräckligt snabb

Medlem
Skrivet av halvöre:

Ibland när jag spelar online (insta) så börjar jag rycka tilll bara för att öka träffprocenten, likt en snärt med musen.Det fungerar faktiskt och är inte av "ondo" om man gör det medvetet som jag (Spelar bara ut2004-demot nu)

Jo, men det är en lite annan grej än det jag menade. Detta tror jag de flesta praktiserar till och ifrån, en del medvetet, andra omedvetet.
Vare sig det är insta eller inte. Dock så kanske det används mer (?) inom insta eftersom det på vissa sätt är mer intensivt än NW, fler "snapshots".
Teorier, teorier, vad vet jag, kanske har helt fel

Medlem

cp-rycks-aim är guld när man har flyt inne, 40-45% lg är ju inga probs när allt stämmer
tyvärr inte lika pålitiligt som sickta-aim, så är det iallafall för mig


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Personligen så tycker jag inte att insta handlar så mkt om sikta längre efter att ha lirat ett tag.
Känns mer som man spammar, fast endå med hög %.
Särskilt 1on1 instagib, då handlar det ju nästan bara om spawnrape och predict...kanske inte såsom när man ska sätta en air-rox i NW, men endå predict på vart och när fienden tittar runt hörnet efter att han spawnar.

Men att man rycker är nog ganska så troligt, min sambo brukar gnälla om att jag slår ihop tänderna när jag lirar q3 med railgun samtidigt som jag skjuter..hehe...stört beteende, men omöjligt att avhjälpa.


signatur

[professor kalkys horgosse]

Medlem

själv sittter jag och gapar, vilket syns på div kort ifrån kalmar-lan ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

W=Framåt
LMB=Skjut

Behöver inget annat på public servrar...


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Skägg.
10 Chambers

Enligt @Iceman ser jag arg ut när jag spelar, vilket kanske stämmer


signatur
Medlem

hehe men det är så ^^

spana in bilden

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=27271

blicken säger

"...die....die, lay down and,,,die"


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar