Ett första inlägg

Medlem
Ett första inlägg

[Huvudmeny]

1. Inledning; Debut

2. Datorpaket & erfarenheter

3. Konstigheter & Snåleri !!!
3(.1). Stop the bus, dee-dee-dee fell off!

4. Bonusmaterial för mina hardcore fans!
4.1 Zero sugar = Zero humor
4.2 Bild

1.
Hejsan allihopa, detta är då min bloggdebut. Eller så blir det största nederlag. >_< Men nu ska vi inte vara cyniska och olyckliga. Vi ska vara glada som mig, som precis ätit en halv ask med wiener nougat och druckit två stora glas cola. Jag är numera definitionen av GLAD. Nästan lite prozac över det hela.

2.
Jag är speciellt glad för jag ska snart få en ny dator, väntar bara på att chassit ( [http://www.icd.se/bilder/produkter/1029.jpg] ) ska levereras så allting kan sättas ihop! På det hela så passade jag på att skaffa windows ....... XP 64-bit! Nu trodde ni att jag skaffade vista eller hur!? Nej nej det är påtok för modernt för mig. Jag klarar mig på gamla hederliga (stabila?) xp.
Det är ju som sagt; experiance!
Erfarenhet tycker jag jättemycket om, speciellt när det gäller RPG! Det är också en anledning varför jag envist använder xp! Eftersom jag väntar så tålmodigt på att den ska levla nångång. Men det tycks ju aldrig hända. Det kanske är så att mitt gamla 32-bits är en aning efterbliven och lyckades inte lämna; "jag hittade en pinne"-stadiet. *känner sig bedragen* >_<

3
Jag kom på mig själv med en sak. Jag är påtok för konstig för mitt eget bästa.
Tyvärr så kan jag inte ge er några som helst speltips förutom #Natural-Selection och #Warcraft 3 / #Warcraft 3 the frozen throne, eftersom det är det enda jag kan spela just nu. Datorn jag har är fem år gammal och sönder. Ingen ville ju donera något till mig. En (unik) herre på min msn skulle slänga en helt funktionsdugligt grafikkort. Jag frågade snällt om han kunde posta den till mig, och självklart betalar ju jag för eventuell kostnad. Jag var tvungen att betala kortet också, som han då skulle slänga. Och priset var en aning.. "skinna mig långsamt med en rostig och slö kniv,snälla". Fråga mig inte hur en sådan person resonerar, men jag svarade som jag brukar göra med snålisar; "Det där ska jag komma ihåg."

3(.1)
För er som inte hängde med; Jag var villig att betala frakten och allt som det innebär. Han skulle ju ändå slänga kortet och tjäna 0:- så jag tänkte om jag kunde få den.
Han såg då chansen att tjäna lite på mig, och jag anser att sådant är bedrövligt och inte så värst kamratligt.

4
[BONUS MATERIAL]
4.1. Zero sugar = Zero humor
4.2. Bild gjord av mig. (Om ni vill ha deskopversionen, fråga gärna.)

4.1
Appropå det! Nu ska ni få veta hur jag är utan socker!!

"Gott nytt år på dig din elakartade hamsterfluff!! Jag ska då för i j*vla sk*t h
h*lvete passa på att säga det i förskott! Eller om nu tidsh*lvetet rullat förbi (såklart!!!), så ska jag f*nimej i h*lvete gratta i efterskott! Så var nöjd din spanska smultrongris!!!" >_<

- Så säger Kristofer (bloggaren) när hans fula sockergubbe blir vrålhungrig. Det fulsockergubben gör för att meddela sin hunger är att konstant peta på Kristofers aggressivitetscentral (i hjärnan) med en outhärdligt stickig och ful pinne. And *poff*. The incredable vulgar hulk is released once again! X_x

4.2

Info: Klippt in Kain,bakgrunden, Nod märket. Ändrat diverse ljussättning och färgskalor. Förhoppningsvis blir jag inte stämd :S
Ramen har jag gjort själv! Fonten fick jag från en gratissida

_________________________________________________________________
Legal stuff:
Command & Conquer 3 Tiberium Wars?
© 2006 #Electronic Arts Inc. Electronic Arts, EA, the EA logo, Command & Conquer and Command & Conquer 3 Tiberium Wars are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. All other trademarks are the property of their respective owners. EA is an Electronic Arts brand.

__________________________________________________________________
-- Over and out!

Ps. Fallout 3 <3 <3 Ds.

#blogg


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

1
Skriv svar