Dålig Battlefield 1-prestanda? Du kan ha pillat på fel reglage

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av adamtore:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av adamtore:
Skrivet av Sisyr:

Med tanke på försäljningssiffrorna deras titlar får törs jag våga mig på att påstå att det du säger är falskt.

Vilka försäljningssiffror ? Trollar du eller är du seriös nu - cant tell.

Skulle vilja svara samma sak angående trollandet. Försäljningssiffror = antalet sålda spel. Jag vet inte om det kommer som en blixt från klar himmel för dig, men DICE-spel har en tendens att sälja multum. Ergo; ditt påstående är falskt.

Ja, såtillvida du inte tror att 1) alla är förstagångsköpare av DICE-produkter eller 2) att konsumenterna fortsätter köpa spel efter spel trots att man är missnöjd...

Det vore i så fall än mer löjeväckande.

Jaha är det antal sålda spel. Man undrar ju hur dumma alla på Valve är, dom har ju inte sålt ett enda exemplar av Dota. Men visst, säger du att dom sålt "multum" så är det väl så. Menar, det är ju så vetenskapligt ordet "multum". Det enda som är fakta är att Dice skickade 36 mille i vinst 2014. Det finns på wiki. Det är den enda faktan. Resten som du skriver en ren rappakalja, såldes blir din åsikt lika mycket värd som det jag lämnade i min toastol imorse.

Presentera fakta. Eller avgå från diskussionen. Se även det som skrivs om No Mans Sky.

Sluta larva dig. Här har du lite siffror från studions senaste släpp i genren (Battlefront); http://fortune.com/2015/12/30/star-wars-video-game-sales/

Ska du sluta låtsas som att det regnar nu? Att stoppa ner huvudet i sanden och skrika "inga bevis = inga fakta!" när man pratar om så uppenbara saker är väldigt tröttsamt.

Men visst; du säger att DICE inte lämnar några nöjda kunder; presentera fakta för det påståendet då. Annars blir det bara rappakalja, således blir din åsikt lika mycket värd som det jag lämnade i min toastol i morse.

Har inget behov av att diskutera med folk som dig, och läser således inte fler inlägg. Adjöss!

12
Skriv svar