Här är Fallout 4 – se första trailern!

Medlem

Tips till alla som tycker att det är dålig grafik: ändra från 240p till 1080p på videon och kolla igen. Skitsnyggt!


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Fan vad jag älskar Bethesdas rollspel, förstapersonsvy till folket!

Antar att du menar "Fan vad jag älskar Obsidians tolkning av Bethesdas rollspel"?

Ett fallout i stil med New Vegas till folket!

Medlem

Vault dwellern i mig pinkar på sig av glädje.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

...en ai-vovve som verkar bra .

Wait, what? Hur lyckas du utläsa det ur en scriptad trailer?

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Tips till alla som tycker att det är dålig grafik: ändra från 240p till 1080p på videon och kolla igen. Skitsnyggt!

Animationerna blev inte bättre för det tyvärr. Jag tror nog att spelet blir svinkul, men de har inte studerat hur en hund springer för fem öre.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Grafiken och animationer såg väldigt utdaterade ut. Vilket är tråkigt, man hade ju gärna sett ett fallout som var revolutionerande i de aspekterna. Nu spelar det mindre roll då det rör sig om min absoluta favorit serie, och det hade kunnat se ut nästan hur som helst utan att jag skulle tappa taggen. ÄNTLIGEN ETT LIVSTECKEN!

Medlem

(Tur alla tycker grafiken var njahaa... flamerisk 0 ^^)
That *puppy needs fluffing.

*inte bara hundgrafiken.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Skrek ett högt JAAAAA när jag såg nyheten, fan vad glad jag är !!!!

Medlem

Grafiken var väl bruklig men animationen var medioker enligt traditionellt Bethesda manér, den största förbättringen jag kan se är att allt inte är så förbannat grått längre, dom verkar ha kommit över rädslan för färger.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Såg utdaterat ut, kolla hunden, ser ut som något vi hittar i doom 1! Men grafiken är inte allt trots allt!

Jepp, exakt. Att de bara vågar använda samma motor.

Medlem

dagens minst oväntade.
hyp-generatorn aktiverad.

Inaktiv

Kass grafik, ännu mer kass musik. Rätt dålig trailer imo, inte i närheten av vad man hade förväntat sig av Bethesda. (T.ex. jämfört med launch trailern för Skyrim, HOLY FUCKING BALLS)

Fast ja, de levererar säkert. Men grafiken är ett riktigt frågetecken, ser ju ut som Fallout 3 wtf :S

Medlem

Får se om "Bugthesda" bryr sig om sina fans eller skiter i dom denna gång. Skyrim till PS3/360 var och är skit ännu.

Medlem

Äntligen en trailer som faktiskt visar grafiken, kommer säkert se ännu bättre ut med tiden!

Medlem

Lite besviken. På alla kommentarer. Hoppades få läsa långa utläggningar om vilka power armours vi såg, vilket fraktioner som är med eller alla roliga easter eggs men allt verkar handla om texturer och upplösning nu för tiden...

Medlem

Skönt att komma tillbaka till "East Coast":P

Det enda man kan klaga på i trailern är animationerna,men det har bethesda varit dåliga på sen Morrowind.

Medlem

Åååååhh så skönt att se gamla välkända teman och filurer dyka upp i trailern. Ååååhhhh så skönt att det verkar ska bli ett klassiskt Fallout (från 3:an och framåt då).

Medlem
Skrivet av anon_234443:

Kass grafik, ännu mer kass musik. Rätt dålig trailer imo, inte i närheten av vad man hade förväntat sig av Bethesda. (T.ex. jämfört med launch trailern för Skyrim, HOLY FUCKING BALLS)

Fast ja, de levererar säkert. Men grafiken är ett riktigt frågetecken, ser ju ut som Fallout 3 wtf :S

Nej, nej och nej.
Hela ditt inlägg osar oförstånd. Om du tycker att det är kass musik så varför är du ens här och kommenterar på en Fallout artikel?
Sen att du bedömer grafiken på en första trailer gör ju det hela bara ännu mera korkat.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av SID 6.7:

Fan vad jag älskar Bethesdas rollspel, förstapersonsvy till folket!

Antar att du menar "Fan vad jag älskar Obsidians tolkning av Bethesdas rollspel"?

Ett fallout i stil med New Vegas till folket!

Nope, jag föredrog 3:an.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av kingleafanders:

Någon som har koll på vilken stad det handlar om?

Det är Boston.

Hur kan det vara Boston? Bensinmacksterrängen finns inte där. Andra delar av videon skulle däremot kunna vara det.

Skrivet av LoffeLuff:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av kingleafanders:

Någon som har koll på vilken stad det handlar om?

Det är Boston.

Hur kan det vara Boston? Bensinmacksterrängen finns inte där. Andra delar av videon skulle däremot kunna vara det.

Jag kan föreställa mig att de rör sig mellan olika städer, samt att ett atomkrig mer eller mindre gör smulor av ett landskap.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av kingleafanders:

Någon som har koll på vilken stad det handlar om?

Det var snack om Boston men det var bara rykten

En av städerna i trailern är Boston, man kan se Massachusetts State House med guldtaket.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/43/Mass_state...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av kingleafanders:

Någon som har koll på vilken stad det handlar om?

Det är Boston.

Hur kan det vara Boston? Bensinmacksterrängen finns inte där. Andra delar av videon skulle däremot kunna vara det.

Finns berg nära Boston jo. Eller menar du nått annat med terrängen?

Från Fallout 4 wiki:

"The confirmed setting is in Boston, Massachusetts; this confirmed from the trailer released on June 3rd of 2015, as well as Gamespot. It shows the Statue of Paul Revere and the USS Constitution in the trailer as well, along with the Boston State House with its unique Golden Dome. Scollay Square, the Bunker Hill memorial, and Fenway park are also visible in the trailer.

Vault 111 is likely to be somewhere in this region, as it was seen in the trailer. Further, a character wearing the Vault 111 jumpsuit can be seen meeting a dog and starting on a road leading away from the camera, a shotgun over his shoulder, a motif seen in various previous installments.

The setting will also include mountains and the outlands of Boston's city limits; also Boston contains tall skyscrapers unlike Fallout 3 and New Vegas."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inte jätte taggad ser ut som ett dlc till "new vegas".. men men skadar ju inte att testa kanske blir skit fett


signatur

Windows 7 , AMD Phenom2 X4 3,4GHz
Ram 8gb

Medlem

Att Fallout serien har gammal grafik är väl lika väntat som att Crysis serien har snyggast grafik.

Ingenting nytt här inte. Med andra ord.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av joary639:

det ser inte så snyggt ut som jag trodde det skulle.. dock bryr jag mig inte så mycket om det. Dock lite förvånande iaf.

Fick lite samma känsla. Blev nog dock lite mer sur för att det inte är så snyggt. Ser ut som moddat Fallout NV... Lite besviken faktiskt.

Medlem

Åter igen, ser mera på att spelet blir mera långlivat och inte bara en grafisk historia med buggar och o-optimerat skit. Satsa mera på story och känsla. Det går visserligen att få det snyggare samtidigt som det bör flyta på, men då behöver dom den tid det tar oxå, och inte hetsa ut det. Tycker personligen att det har blivit en sån fruktansvärd hysteri över grafik konstant, inte undra på att spelen blir kortare och ingen känsla elr story. För allt skall hetsas fram. Var faktiskt bättre förr

Skriv svar