Inför PS4 releasen, vilket spel skall införskaffas först, Watch Dogs vs AC 4 Black Flag

Medlem
Inför PS4 releasen, vilket spel skall införskaffas först, Watch Dogs vs AC 4 Black Flag

Har svårt att bestämma mig vilken av dessa grymma stortitlar som får ta plats på min hylla...

Medlem

Då Watch dogs release har flyttats så kanske det blir ett lättare val.

Medlem

varför inte vänta med att köpa en PS4 och spela de där multiplatformstitlarna på din PC? De är inte direkt next gen i vilket fall.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

KoP
Medlem
Skrivet av Dumlen:

varför inte vänta med att köpa en PS4 och spela de där multiplatformstitlarna på din PC? De är inte direkt next gen i vilket fall.

Han kanske inte har en pc som är kraftfull nog för att kunna driva dessa titlar på ett tillfredställande sätt? Har själv inte tilläckligt med krut i burken så då väljer jag personligen hellre konsol ditot.

Medlem

Han kanske inte har en pc som är kraftfull nog för att kunna driva dessa titlar på ett tillfredställande sätt? Har själv inte tilläckligt med krut i burken så då väljer jag personligen hellre konsol ditot.[/quote] Japp så är fallet för mig att min pc är för klen att driva dessa grafik krävande spel och så har jag en låg inkomst som medför att jag inte har råd med en ny burk eller bättre dator delar. Gillar dessutom både konsol samt pc detta enligt mitt tycke sedan får andra tycka vad de vill

1
Skriv svar