Beyond – första intrycken

Skribent
Beyond – första intrycken

Första intrycken av #Beyond: Two Souls efter några timmar:

  • Tuffa kameravinklar.

  • Snyggt!

  • "Inga quick time events i Beyond!" – David Cage

  • Få valmöjligheter.

  • Att slåss mot svarta slemmonster är astråkigt.

  • De får gärna sänka tempot snart och låta mig lära känna personer istället för att kuta runt och bråka.

Läs FZ-recensionen av Beyond: Two Souls.

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Beyond – första intrycken

Yep, det är väl det som är problemet med D-Cages spel. Det är för mycket polerad ytan, och för lite gamplay och känslor som man suktar efter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

KoP
Medlem

Har kommit en bra bit in i detta spel och kan inte släppa känslan att det känns som en helt ok interaktiv film. Gameplayet är på snudden till icke existerande plus att det är allt för lätt. :/

David Cage borde kanske börja ägna sig åt film eller tv-serier istället för spel om han nu så gärna vill berätta sina historier.

Skribent

Körde ett nytt race igår kväll och spelet har vuxit otroligt på mig. Fler karaktärer och dialog, mindre bråka med slemmonster (även om det fortfarande förekommer).


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Testpilot

Har svurit flera gånger då man ska kuta runt i becksvarta rum och göra saker eller flyr / strider med fiender med slowmotion I MÖRKRET så man ser inte ett smack .

Tur man typ inte kan dö iallafall.

Skribent
Skrivet av Harakiri:

Har svurit flera gånger då man ska kuta runt i becksvarta rum och göra saker eller flyr / strider med fiender med slowmotion I MÖRKRET så man ser inte ett smack .

Tur man typ inte kan dö iallafall.

Jag stör mig på att hon ibland rör sig i två riktningar, typ duckar samtidigt som hon springer åt vänster, och man tvingas chansa vad spelet vill att man ska trycka på. =/


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar