Xbox One – Dela spel med familjemedlemmar kommer kanske tillbaka

Medlem

Vem vill stödja veka ostabila människor som viker och vänder på deras egen vision. Dem vrider sig säkert av smärta av att hela deras mjölknings process gick åt skogen pga PS4.

Låter ju onekligen riskfyllt och osäkert.

Medlem

Ganska sorglig läsning i denna tråd. ribban sjunker verkligen lågt. Så ni som bara måste hata MS och Xbox one vore det inte lättare att bara hoppa över de "nyheterna" så slipper vi dessa låga inlägg.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av NaxoS:

Vilka jävla pajaser. Det visar bara hur osäkra dom är och jag kommer definitivt inte köpa deras skit, hur ska jag våga gör det nu? Tänk så ändrar dom sig ang DRM och annat kanske, när konsolen redan står i mitt vardagsrum?

Varför ska man ens vara rädd om det blir DRM eller inte? Folk köper Ipads, Iphones använder Steam och annat. Där kan vi snacka DRM.

Varför göra det värre än vad det redan är?

Medlem
Skrivet av Nomz:
Skrivet av Chrester:

Snacka om att de lyssnar på sina kunder, hejja ms

Lyssnar på kunder? Nej där har du 100% fel, dom lyssnar på sin plånbok. Hade dom inte ändrat sig så hade dom aldrig sålt med vinst.
Hade dom lyssnat på kunderna hade dom inte TAGIT BORT DENNA FEATURE HELT UTAN ANLEDNING. Dom vill bara att vi ska bli sura på dom som gick emot Microsoft och pushade denna förändring.

Precis, trodde att det var uppenbart för alla så fort jag bara såg rubriken.

Medlem

En stor anledning till att jag kommer att köpa en PS4 och inte en xbox one är att det känns som att sony kört med öppna kort hela vägen. Dom vill sälja en spelkonsol till mig utan en massa extra gimmickar som picture in picture skype medans jag kan titta på tv funktioner som antagligen aldrig kommer dyka upp här i Sverige . Varför ska jag betala mer för en konsol som stoltserar med en massa funktioner som inte kommer fungera här?

Nä jag kommer ge mina pengar till Mark Cerny och co. för dom har lyckats få mitt fulla förtroende att dom kommer göra en produkt som riktar sig mot mig.

Medlem

DRM kommer tillbaka, men då sover ni, är på jobbet eller i skolan!

MS är drmkungarna, så visst sjutton kommer det

Medlem

Dela spel med tio st personer...tror att ett hahaahahahahaha är på sin plats, möjligtvis att någon form av demo kan delas ut, kanske.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Att de ens får iden att bete sig som de gjort har då fått mig att tappa allt vad förtroende heter. En annan är inte så billig att man köps av hur företag måste böja sig för att inte knäckas

Medlem

Haha.. Microsoft börjar bli desperata. För hade inte så många personer skitit att förbokat deras krysslåda så hade Microsoft inte ändrat sig.

MS tänker på sina kunder? Skitsnack.. De tänker med plånboken och i ren desperation att inte se pengar dyka ner i den så började de ändra saker. Detta borde de ha gjort från början men valde ist att satsa allt på ett kort vilket inte gick hem.

Kommer själv köpa ett PS4. Varför? Jo, Jag får en konsol och inte någon avancerad mediabox som kommer att användas till att övervaka mig och det till dessutom ett billigare pris.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

DRM kommer tillbaka, men då sover ni, är på jobbet eller i skolan!

MS är drmkungarna, så visst sjutton kommer det

Valve är drmkungarna, de har ju lyckats hjärntvätta folk med steam


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Zpartan:

DRM kommer tillbaka, men då sover ni, är på jobbet eller i skolan!

MS är drmkungarna, så visst sjutton kommer det

Valve är drmkungarna, de har ju lyckats hjärntvätta folk med steam

Ja det stämmer. Det är så illa att om jag ska köpa ett spel och kan få det på Steam men får betala lite extra är jag beredd att göra det bara för att ha det på "rätt" ställe. Så då har de lyckats hjärntvätta mig i alla fall.

Medlem
Skrivet av Chrester:

Snacka om att de lyssnar på sina kunder, hejja ms

Lyssnar på sina kunder?
De gör ju bara det här för att de höll på att förlora kriget mot Sony, knappast för att de vill vara snälla mot sina kunder.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Zpartan:

DRM kommer tillbaka, men då sover ni, är på jobbet eller i skolan!

MS är drmkungarna, så visst sjutton kommer det

Valve är drmkungarna, de har ju lyckats hjärntvätta folk med steam

Tyvärr är det så. Har själv varit skeptisk mot Steam i flera år men på senare tid har jag börjat använda steam mer och mer.

12
Skriv svar