Supergulliga Cube World finns nu att köpa

Medlem

Köpte spelet tillsammans med 2 andra polare. Vi spelade 12 timmar i sträck. Och sen klockan 2 på natten så ville jag inte sluta spela. Redan level 27

Medlem

Dubba servern har ju varit nere i 12 timmar! Shoppen är öppen men man kan inte skapa nytt konto

nE
Medlem

hooray det funkar nu, spelet köpt

Medlem

Går att skapa konto nu

Avstängd

Spelet är fruktansvärt mysigt, kommer spendera många timmar med det här. Kommer nog sluta med som när jag började spela minecraft för första gången, satt från morgon till kväll och hade inte ett hum om hur länge jag hade suttit

Moderator | Testpilot

Kanske bara är för att jag spelar själv men tycker det var svårt att få XP i början, lite lättare nu när jag fixat mig massvis med healing saker så man kan farma men tycker ändå det känns segt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kanske bara är för att jag spelar själv men tycker det var svårt att få XP i början, lite lättare nu när jag fixat mig massvis med healing saker så man kan farma men tycker ändå det känns segt.

det varierar ju mellan 1-2 xp där i början. I alla fall vad jag märkt av. Kan ju bli bättre ju farligare fiender man stöter på. Men jag är rätt feg av mig och vågar inte flyga på en hord av orcs m.m när jag ser dom

Moderator | Testpilot
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kanske bara är för att jag spelar själv men tycker det var svårt att få XP i början, lite lättare nu när jag fixat mig massvis med healing saker så man kan farma men tycker ändå det känns segt.

det varierar ju mellan 1-2 xp där i början. I alla fall vad jag märkt av. Kan ju bli bättre ju farligare fiender man stöter på. Men jag är rätt feg av mig och vågar inte flyga på en hord av orcs m.m när jag ser dom

Lite så jag var också men blev så less när det var segt (och när det ändå inte är någon penalty att dö) sprang runt och hittade något snö område som var mycket vackert!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Blir nog ett köp!


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Avstängd

Blir ett självklart köp så fort ekonomin tillåter det, svårt att köpa det för ca 7 kronor, även fast man helst ska låta bli laddade jag ner det före som torrent för att testa det så man slipper kanske kasta pengar i sjön ifall man ogillar det. Men märkte att jag älskade hur det var så här hamnar inga pengar i sjön i onödan

Medlem

Värst vad sidan krånglar, försökt att handla spelet i 2 timmar nu, :/


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Avstängd
Skrivet av Mellansalt:

Värst vad sidan krånglar, försökt att handla spelet i 2 timmar nu, :/

försök imorgon eller något, lätt hänt att sidor strular ifall en drös med människor ska in samtidigt för att få köpa det.

Medlem

Registrering nere fortfarande vill spela nu !!:D

Medlem

Underbart litet spel! Lyckades registrera mig för några dar sen men när jag väl skulle köpa var shoppen nere.. Men så för två dar sen fanns en kort lucka i eländet och lyckades pröjsa Kör på en level 5 ninja med ett trevligt +20 svärd och har en scottish terrier vid namnet ludde (ska bara få tag på rätt petfood för att tämja en varg).

Avstängd

Varför registrering samt köp strular så fruktansvärt är för att deras sedan blev DDos attackerad, dom håller på att lösa allt nu men framöver tills allt är fixat så kommer det vara inaktiverat att kunna köpa och registrera sig.

12
Skriv svar