Dice snackar sig varma om Frostbite 3

Sida 2 av 2
2013-06-25 14:14

Till puscifer, Jag hade ett fabriksöverklockat kort 580 gtx dcII från asus, jag är tvungen att klocka ner kortet de 10 Ghz som är överklockat från start annars flyger jag alltid ur inom 20 min från start utan undantag. Oftast i samband med att man dör eller dödat, inte kul att bli knivad sedan utkickad på det

2013-06-25 14:42
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

2013-06-25 14:45
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

2013-06-25 14:48
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

Utmaning är självklart kul och jag är 100% för det, men "dessa omogna ungar" gillar inte utmaningar.
Jag skulle också vilja att dem försvann, men då skulle 50% av spelarbasen försvinna och det betyder mindre stålar i kassan för EA.

2013-06-25 16:14

Till den största frågan av alla, kommer battlefield 4 till skillnad från battlefield 3 att slippa ha MASSIVA problem för majoriteten av alla med grafikkort från Nvidia?

2013-06-25 16:16
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

Utmaning är självklart kul och jag är 100% för det, men "dessa omogna ungar" gillar inte utmaningar.
Jag skulle också vilja att dem försvann, men då skulle 50% av spelarbasen försvinna och det betyder mindre stålar i kassan för EA.

kidsen måste lära sig hur man ska spela, duger inte det kan dom gå och spela css eller något annat enkelt spel.

2013-06-25 16:26
Skrivet av showerguy:

Varför fixar man inte Battlefield 3 först? Har svårt ibland att ansluta till servrar och blir kickad väldigt väldigt ofta.

Nu för tiden så fixar man ett spel genom att släppa en uppföljare som ser exakt likadant ut.

2013-06-25 16:42
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

Utmaning är självklart kul och jag är 100% för det, men "dessa omogna ungar" gillar inte utmaningar.
Jag skulle också vilja att dem försvann, men då skulle 50% av spelarbasen försvinna och det betyder mindre stålar i kassan för EA.

kidsen måste lära sig hur man ska spela, duger inte det kan dom gå och spela css eller något annat enkelt spel.

Problemet är att det här "annat enkelt spel" är just BF3/4
Så "kidsen" som försöker sig på arma, går sedan till BF.

2013-06-25 16:44
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av showerguy:

Varför fixar man inte Battlefield 3 först? Har svårt ibland att ansluta till servrar och blir kickad väldigt väldigt ofta.

Nu för tiden så fixar man ett spel genom att släppa en uppföljare som ser exakt likadant ut.

enklare att göra rätt från början med ett nytt spel än att fixa gammal kod i nuvarande samt tjäna mer cash

2013-06-25 16:46

MEN KAN FISKAR SIMMA BORT FRÅN DIG NÄR MAN KOMMER NÄRMRE?!

2013-06-25 16:47
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har

Har inte hört att dom har sagt att bf3 ska va en simulator, har hört att det ska va ett action spel med realism för dom vill inte koppla detta med riktiga krig.

2013-06-25 16:50
Skrivet av Flatline:

En enda fråga dyker upp varje gång:
Varför ständigt mer realistisk grafik när resten av spelet är medvetet orealistiskt? För mig blir det en kluven upplevelse när man respawnar, med lysande neontext ovanför allas huvuden och man teleporterar in i fordonet man kliver in i. Mängden träffar man tål tar ju också bort hela inlevelsen. Vad är poängen med mer realistisk grafik då? Jag kan ändå inte leva mig in mer än vad "den svagaste länken", dvs de mest orealistiska elementen i spelet tillåter mig. Vad spelar det för roll om träden rör sig perfekt när jag blir träffad för 8:e gången, hoppar ut ur min helikopter och in i en annan i luften?

Du kanske skulle ta en promenad.

2013-06-25 17:35
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av showerguy:

Varför fixar man inte Battlefield 3 först? Har svårt ibland att ansluta till servrar och blir kickad väldigt väldigt ofta.

Kan inte ens installera spelet längre, då min cd key används redan...

Du får maila EA och hoppas att inte svaret blir all supporten för BF3 är borttagen då sista dlc:t är utrullat;)

Det är inte du som reggat nyckeln då och på så sätt ockupperat den? Det finns en sida på origin tror jag, där man ser alla sina nycklar. Händigt:)

2013-06-25 17:36
Skrivet av Ender:
Skrivet av Flatline:

En enda fråga dyker upp varje gång:
Varför ständigt mer realistisk grafik när resten av spelet är medvetet orealistiskt? För mig blir det en kluven upplevelse när man respawnar, med lysande neontext ovanför allas huvuden och man teleporterar in i fordonet man kliver in i. Mängden träffar man tål tar ju också bort hela inlevelsen. Vad är poängen med mer realistisk grafik då? Jag kan ändå inte leva mig in mer än vad "den svagaste länken", dvs de mest orealistiska elementen i spelet tillåter mig. Vad spelar det för roll om träden rör sig perfekt när jag blir träffad för 8:e gången, hoppar ut ur min helikopter och in i en annan i luften?

Du kanske skulle ta en promenad.

Grafiken är cool irl, men gameplayet suger;)

2013-06-25 17:37
Skrivet av rmpyro:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har

Har inte hört att dom har sagt att bf3 ska va en simulator, har hört att det ska va ett action spel med realism för dom vill inte koppla detta med riktiga krig.

Jag har hört och även läst när dom sagt det, visst man själv tolkar inte spelet som någon simulator. Men enligt dom tyckte dom det då i alla fall när typ bf3 hade kommit tror jag det var.

Dom kanske ändrat åsikt själva med jag vet inte.

2013-06-25 17:59

Nej men herre gud, nu vill de synka vattenvågorna också .. detta kan ju bara sluta i katastrof för nätkoden. FB har alltid varit kass på den fronten , de vill göra en spelupplevelse där 200 i ping är okej och däribland är deras lag-kompensation otroligt överdriven.

Jag vet inte hur ofta man sprungit runt hörn och sedan dött när servern kommer ifatt, eller händelser när man dödar varandra samtidigt...

Den må vara ett tekniskt under på många fronter men nätkoden är då inte en av dem och det är heller inget lämpligt esport spel förutom för konsoll-generationens "take" on e-sport.

2013-06-25 19:35
Skrivet av showerguy:

Varför fixar man inte Battlefield 3 först? Har svårt ibland att ansluta till servrar och blir kickad väldigt väldigt ofta.

Hade samma problem, hjälpte att stäng av UPNPn

2013-06-26 02:18
Skrivet av showerguy:

Varför fixar man inte Battlefield 3 först? Har svårt ibland att ansluta till servrar och blir kickad väldigt väldigt ofta.

Det var mycket konstigt. Jag har aldrig haft svårt att ansluta till en server och har bara blivit kickad 2-3 gånger av de 15-25 gångerna jag har spelat. Du kan ju testa dig fram med nätverks-inställningarna, som till exempel att stänga ner UPNP, som vad Snakalabama skrev

2013-06-26 07:34
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

Utmaning är självklart kul och jag är 100% för det, men "dessa omogna ungar" gillar inte utmaningar.
Jag skulle också vilja att dem försvann, men då skulle 50% av spelarbasen försvinna och det betyder mindre stålar i kassan för EA.

kidsen måste lära sig hur man ska spela, duger inte det kan dom gå och spela css eller något annat enkelt spel.

Jag tycker att du kan utmana mig i cs go då, om det nu är så enkelt

2013-06-26 07:38
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

Utmaning är självklart kul och jag är 100% för det, men "dessa omogna ungar" gillar inte utmaningar.
Jag skulle också vilja att dem försvann, men då skulle 50% av spelarbasen försvinna och det betyder mindre stålar i kassan för EA.

kidsen måste lära sig hur man ska spela, duger inte det kan dom gå och spela css eller något annat enkelt spel.

Jag tycker att du kan utmana mig i cs go då, om det nu är så enkelt

Hur kunde du få css till cs:go? SA jag någonsin att cs:go var enkelt? Inna jag ens besvarar dig fler gånger så uppmanar jag dig att läsa korrekt nästa gång samt att du försöker klura ut ett bra svar nu för du gjorde annars bara bort dig.

2013-06-26 08:18
Skrivet av Flatline:

En enda fråga dyker upp varje gång:
Varför ständigt mer realistisk grafik när resten av spelet är medvetet orealistiskt? För mig blir det en kluven upplevelse när man respawnar, med lysande neontext ovanför allas huvuden och man teleporterar in i fordonet man kliver in i. Mängden träffar man tål tar ju också bort hela inlevelsen. Vad är poängen med mer realistisk grafik då? Jag kan ändå inte leva mig in mer än vad "den svagaste länken", dvs de mest orealistiska elementen i spelet tillåter mig. Vad spelar det för roll om träden rör sig perfekt när jag blir träffad för 8:e gången, hoppar ut ur min helikopter och in i en annan i luften?

Det är mycket svårare att få till en balanserad, realistisk gameplay av militär strid än att koda en grafikmotor med svajande trädkronor. Det är väl det enkla svaret.

Sedan är det bara att dölja sitt misslyckande med argumenten att realistisk gameplay inte säljer. Genom att göra arkad av allting så undviker man effektivt att ställa för höga krav på spelaren när det gäller taktisk stridsteknik. Bara hoppa in och skjuta på allt som blinkar rött. Passar alla. Klappat och klart. Årets spel, jepp..

2013-06-26 10:35
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

Utmaning är självklart kul och jag är 100% för det, men "dessa omogna ungar" gillar inte utmaningar.
Jag skulle också vilja att dem försvann, men då skulle 50% av spelarbasen försvinna och det betyder mindre stålar i kassan för EA.

kidsen måste lära sig hur man ska spela, duger inte det kan dom gå och spela css eller något annat enkelt spel.

Jag tycker att du kan utmana mig i cs go då, om det nu är så enkelt

Hur kunde du få css till cs:go? SA jag någonsin att cs:go var enkelt? Inna jag ens besvarar dig fler gånger så uppmanar jag dig att läsa korrekt nästa gång samt att du försöker klura ut ett bra svar nu för du gjorde annars bara bort dig.

en känslig pojke märker jag cs som cs, utgår ifrån att du inte vågar då skillarn.

2013-06-26 11:39
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

Utmaning är självklart kul och jag är 100% för det, men "dessa omogna ungar" gillar inte utmaningar.
Jag skulle också vilja att dem försvann, men då skulle 50% av spelarbasen försvinna och det betyder mindre stålar i kassan för EA.

kidsen måste lära sig hur man ska spela, duger inte det kan dom gå och spela css eller något annat enkelt spel.

Jag tycker att du kan utmana mig i cs go då, om det nu är så enkelt

Hur kunde du få css till cs:go? SA jag någonsin att cs:go var enkelt? Inna jag ens besvarar dig fler gånger så uppmanar jag dig att läsa korrekt nästa gång samt att du försöker klura ut ett bra svar nu för du gjorde annars bara bort dig.

Vad är det för skillnad?

Känns mer som att du gjorde bort dig om någon

2013-06-26 11:49

jag är trött på dice .. dom har ljugit för många gånger om destruction i spel .,som dom sen har stängt av innan release.
Kan sätta 1000 spänn på att dom ljuger den här gången också. Den här filmen troligtvis ren bullshit och falsk marknadsföring

2013-06-26 12:26
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

Utmaning är självklart kul och jag är 100% för det, men "dessa omogna ungar" gillar inte utmaningar.
Jag skulle också vilja att dem försvann, men då skulle 50% av spelarbasen försvinna och det betyder mindre stålar i kassan för EA.

kidsen måste lära sig hur man ska spela, duger inte det kan dom gå och spela css eller något annat enkelt spel.

Jag tycker att du kan utmana mig i cs go då, om det nu är så enkelt

Hur kunde du få css till cs:go? SA jag någonsin att cs:go var enkelt? Inna jag ens besvarar dig fler gånger så uppmanar jag dig att läsa korrekt nästa gång samt att du försöker klura ut ett bra svar nu för du gjorde annars bara bort dig.

en känslig pojke märker jag cs som cs, utgår ifrån att du inte vågar då skillarn.

Cs som cs? css är bra mycket simplare än vad t.e.x cs:go är i css finns det knappt rekyl och vem som helst kan bli bra i det. Cs: go har i alla fall mer utmaning när det kommer till alla vapen, valve har tänkt till mer nu.

Så känslig är jag inte, tycker bara du läser väldigt skevt

2013-06-26 12:27
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

Utmaning är självklart kul och jag är 100% för det, men "dessa omogna ungar" gillar inte utmaningar.
Jag skulle också vilja att dem försvann, men då skulle 50% av spelarbasen försvinna och det betyder mindre stålar i kassan för EA.

kidsen måste lära sig hur man ska spela, duger inte det kan dom gå och spela css eller något annat enkelt spel.

Jag tycker att du kan utmana mig i cs go då, om det nu är så enkelt

Hur kunde du få css till cs:go? SA jag någonsin att cs:go var enkelt? Inna jag ens besvarar dig fler gånger så uppmanar jag dig att läsa korrekt nästa gång samt att du försöker klura ut ett bra svar nu för du gjorde annars bara bort dig.

Vad är det för skillnad?

Känns mer som att du gjorde bort dig om någon

Skillnaden mellan css och cs:go är att css kan vilken som helst bli bra i och i cs:go får du åtminstone lägga ner mer tid.

Om du testar båda märker du själv att css har knappt någon rekyl och det är ingen utmaning alls, och i cs:go får du kämpa dig fram mer för att lyckats utföra det du ska.

Så nej jag gjorde inte bort mig, förstår inte ens varför du påstår det ifall du inte ens testat nya cs.

2013-06-26 16:40
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

Utmaning är självklart kul och jag är 100% för det, men "dessa omogna ungar" gillar inte utmaningar.
Jag skulle också vilja att dem försvann, men då skulle 50% av spelarbasen försvinna och det betyder mindre stålar i kassan för EA.

kidsen måste lära sig hur man ska spela, duger inte det kan dom gå och spela css eller något annat enkelt spel.

Jag tycker att du kan utmana mig i cs go då, om det nu är så enkelt

Hur kunde du få css till cs:go? SA jag någonsin att cs:go var enkelt? Inna jag ens besvarar dig fler gånger så uppmanar jag dig att läsa korrekt nästa gång samt att du försöker klura ut ett bra svar nu för du gjorde annars bara bort dig.

Vad är det för skillnad?

Känns mer som att du gjorde bort dig om någon

Skillnaden mellan css och cs:go är att css kan vilken som helst bli bra i och i cs:go får du åtminstone lägga ner mer tid.

Om du testar båda märker du själv att css har knappt någon rekyl och det är ingen utmaning alls, och i cs:go får du kämpa dig fram mer för att lyckats utföra det du ska.

Så nej jag gjorde inte bort mig, förstår inte ens varför du påstår det ifall du inte ens testat nya cs.

det är inte bara faktumet om att folk övat i massor med år på css medan cs go bara pågått i ett år då? visst är det milt svårare, men är du bra i css, så är du bra i cs go. lustigt eftersom det enligt dig är sån extrem skillnad. du säger läs om läs rätt, jag säger lär om lär rätt

2013-06-26 17:02
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av radiuz:

Nu pratar vi om ett spel, inte en simulator olafpawbelt.

dom har sagt själv att bf är en krigssimulator. Arma är samma sak, ett spel kan även vara en simulator bara så du vet. Sen ville dom göra det realistiskt ju säger dom och har sagt

Dom har ju vanligtvis i bf att man måste tänka på att kulan sjunker ner efter en stund så man måste sikta lite högre. Då kan dom ju sätta in detta med

Det är skillnad på vad dem säger och vad det faktiskt är, BF3 är uppenbarligen ingen krigssimulator, och jag tror inte dem lär ändra det till BF4.

Bullet droppen som finns i BF3 tror jag folk kan leva med, men om man ska behöva räkna ut vinden osv, så lär alla casual spelare bli iväggskrämda.

Sen BC så blev Bf serien ett arkadigt casual spel, och det kommer det att förbli, det är där den stora skaran är och det betyder pengar.

Självklart är det så, jag syftade bara på vad dom sagt själva. Jag själv vet att det inte är mycket krigssimulator som dom vill påstå, men räkna ut hur skotten far via vinden tycker jag hade varit mer bara roliga utmaningar.

Varför skrämma bort folk? Man kanske slipper alla dessa omogna ungar som spelar då och inte kan respektera folk.

Utmaning är självklart kul och jag är 100% för det, men "dessa omogna ungar" gillar inte utmaningar.
Jag skulle också vilja att dem försvann, men då skulle 50% av spelarbasen försvinna och det betyder mindre stålar i kassan för EA.

kidsen måste lära sig hur man ska spela, duger inte det kan dom gå och spela css eller något annat enkelt spel.

Jag tycker att du kan utmana mig i cs go då, om det nu är så enkelt

Hur kunde du få css till cs:go? SA jag någonsin att cs:go var enkelt? Inna jag ens besvarar dig fler gånger så uppmanar jag dig att läsa korrekt nästa gång samt att du försöker klura ut ett bra svar nu för du gjorde annars bara bort dig.

Vad är det för skillnad?

Känns mer som att du gjorde bort dig om någon

Skillnaden mellan css och cs:go är att css kan vilken som helst bli bra i och i cs:go får du åtminstone lägga ner mer tid.

Om du testar båda märker du själv att css har knappt någon rekyl och det är ingen utmaning alls, och i cs:go får du kämpa dig fram mer för att lyckats utföra det du ska.

Så nej jag gjorde inte bort mig, förstår inte ens varför du påstår det ifall du inte ens testat nya cs.

det är inte bara faktumet om att folk övat i massor med år på css medan cs go bara pågått i ett år då? visst är det milt svårare, men är du bra i css, så är du bra i cs go. lustigt eftersom det enligt dig är sån extrem skillnad. du säger läs om läs rätt, jag säger lär om lär rätt

I css behöde jag bara dutta lite granna och drog hs men i cs:go får jag kämpa lika mycket som i t.e. 1.6. Det är stor skillnad även om du inte vill lägga märke till det.

Men aja alla får väl tycka som dom vill jag orkar inte med denna diskussion mer i alla fall. Fel spel det blev snack om bara för jag nämnde en liten grej.

2013-06-26 18:58

Nog fan är det en otrolig spelmotor!

2013-06-26 21:46

BF3 är bland det sämsta jag spelat i modern tid. VIlken jävla skit

Sida 2 av 2