Femte veckan utan CS: GO – vad händer, Sony?

Robot
Femte veckan utan CS: GO – vad händer, Sony?

Medan Playstation Network-lanseringen av Counter-Strike: Global Offensive drar ut på tiden blir Sonys tystnad bara mer och mer pinsam.

#counter-strike-global-offensive, #sony


Medlem
Femte veckan utan CS: GO – vad händer, Sony?

Tvist någonstans?

De har haft fullt upp med nya PS3 Slim "Little" eller vad tusan man ska kalla den.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag gissar på att det ärt tyskarnas fel.

Medlem

Om det nånsing kommer till PSN så borde ingen köpa det.
Bara för att visa hur missnöjda kunder dom har.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

måste va nåt strul med nåt avtal eller vafan kan det liksom vara? dom uppenbarligen vill inte ens ge en vettig ursäkt..

Medlem

De som faktiskt tänkt köpa detta borde bojkotta spelet å köpa det på en rea eller något, det är inte acceptabelt det som har hänt.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

De som faktiskt tänkt köpa detta borde bojkotta spelet å köpa det på en rea eller något, det är inte acceptabelt det som har hänt.

Fast nu är det inte Valves fel utan Sonys fel. Vill man nu straffa Sony över det bör man köpa på en annan plattform.

Geeks Gaming
Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Ztreek:

De som faktiskt tänkt köpa detta borde bojkotta spelet å köpa det på en rea eller något, det är inte acceptabelt det som har hänt.

Fast nu är det inte Valves fel utan Sonys fel. Vill man nu straffa Sony över det bör man köpa på en annan plattform.

Det är precis det jag menar...
Köp inte PS3 versionen, eller vänta tills det blir rea om något år.

Fast å andra sidan, vem kör FPS spel på konsol egentligen? man behöver ju inte handikappa sig själv medvetet så att säga.

Medlem

Förhoppningsvis är de fullt upptagna med att lösa krashproblemen för PC.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Känns som Sony skiter svårt i oss här i EU när det gäller PSN, var tvungen att fixa amerikanskt konto för att köpa alla goa ps1 spel jag ville ha, fan klassiker som Castlevania: SotN finns väl fortfarande inte i EU?

Skrivet av Mockasin:

Jag gissar på att det ärt tyskarnas fel.

Don't meantion the war!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Friberg:

Fast nu är det inte Valves fel utan Sonys fel. Vill man nu straffa Sony över det bör man köpa på en annan plattform.

Om du vet vad problemet är så får du gärna berätta.

Medlem

Skönt att man har gjort sig av med PS3:an

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Friberg:

Fast nu är det inte Valves fel utan Sonys fel. Vill man nu straffa Sony över det bör man köpa på en annan plattform.

Om du vet vad problemet är så får du gärna berätta.

Fråga Sony, spelet är väl ute på deras amerikanska service.

Medlem

I denna video så sjunger dom om vilkas fel det är ^^

http://www.youtube.com/watch?v=T1lvMJ-l0_A

Medlem

Har dom sagt att det skall komma till Playstation ens? Och är det någon som bryr sig?

EDIT: Läste på lite, inte i Europa alltså... Undrar om Playstation ens har någon i Europa som kollar vad som händer


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Counter-Strike ska spelas på PC!

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Margy:
Skrivet av Friberg:

Fast nu är det inte Valves fel utan Sonys fel. Vill man nu straffa Sony över det bör man köpa på en annan plattform.

Om du vet vad problemet är så får du gärna berätta.

Fråga Sony, spelet är väl ute på deras amerikanska service.

Nu gäller detta den europeiska marknaden - om du nu vet varför spelet inte kommit ut här än så kan du väl informera oss andra?

Medlem

Valve har inte heller gett någon kommentar?

Medlem

Det verkar som att det är inkompetenta personer på Sony som har hand om EU PSN.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Mockasin:

Jag gissar på att det ärt tyskarnas fel.

Bah kanns som en kass forklaring, om det nu skulle visa sig vara att det ar fallet. Sadant borde de ha kollat pa forhand. Dessutom ar PC-versionen ute i EU sa kanns tunt.

KoP
Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Om det nånsing kommer till PSN så borde ingen köpa det.
Bara för att visa hur missnöjda kunder dom har.

Men om man nu jättegärna vill spela det då? Då straffar man sig själv genom att inte köpa det (om man inte har något annat alternativ än PS3 att spela det på).

Avstängd

Man är så glad att man ICKET valde PS3 i denna konsolgeneration.

Sony har förstört Playstation goda rykte från ps1 & 2 med ps3.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Avstängd

Man är så glad att man ICKET valde PS3 i denna konsolgeneration.

Sony har förstört Playstation goda rykte från ps1 & 2 med ps3.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Varför är det aldrig någon som kan tala ut till köparna i spelbranschen?
Finns det någon bra anledning eller vad har de att förlora egentligen? Det är ju alltid såhär


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Håller med, Playstations rykte har Sony lyckats förstöra med fadäser om och om igen, kommer vara tveksam till att köpa nästa Playstation.

Inaktiv

Vem bryr sig, kan inte folk helt enkelt bara förstå att man spelar första persons spel på pc och inte på konsol? Första person på pc slår första person på konsol alla gånger.


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Jag tror att det är dem olika språken i EU som sätter stop för det, spel i EU skall alltid dubbas med Tyska, Franska, Italienska, Spanska.
Det kanske drar ut på tiden?

Men att Sony inte säger något, det är riktigt jävla lågt. Mer pinsamt med tystnad än att erkänna vad man gjort fel.


signatur

"High life on low budget"

12
Skriv svar