Age of Conan: Rise of the Godslayer

Medlem

Jag får inte spelbar fps med eller utan crossfire, det är problemet.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Jag får inte spelbar fps med eller utan crossfire, det är problemet.

konstigt, finns dom på min server som kör dubbla ati 4800 o det funkar, sen var det ngn som kör med samma kort som du och han hade runt 100 fps
kontakta funcom support eller skriv ett inlägg på ageofconan.com och posta din pc setup och vilka inställningar du kör så får du säkert hjälp av ngn som har ati i sin burk

Medlem
Skrivet av Preed:

Brukar bli sugen att förnya kontot men när jag kommit igång med spelandet tröttnar jag snabbt. Närmast på grund av dom väldigt skumma beskrivningarna för feats som gör det svårt att fatta vad dom egentligen gör. Fixar dom feats så man får konkret information om vad dom gör börjar jag spela igen.

informationen är bra som den är faktiskt,dom klasser jag spelar med förstår jag utan problem, dock så tog det ett tag att klura ut vilka feats som funkar bäst ihop,men det är ändå ett spel för 18+ så det är inte meningen att man ska förstå saker bara genom att titta på det en gång och så är allt kristallklart,,
skulle dom förenkla saker så blir spelet alldeles för lätt imo

Medlem

hur är det att pvpa i aoc nuförtiden?

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av v1ctory:

Jag får inte spelbar fps med eller utan crossfire, det är problemet.

konstigt, finns dom på min server som kör dubbla ati 4800 o det funkar, sen var det ngn som kör med samma kort som du och han hade runt 100 fps
kontakta funcom support eller skriv ett inlägg på ageofconan.com och posta din pc setup och vilka inställningar du kör så får du säkert hjälp av ngn som har ati i sin burk

Inte någon buggig grej med prioriteringar då? Hl2-moddar osv hackar något rejält på min burk ifall jag inte ställer in spelets prioritet på låg iaf. kan ju vara en grej att testa.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Eddz0r:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av shaitan:

testade AoC för några månader sedan då jag fick det gratis om man köpte ett timecard för 50kr.. jag har nog aldrig känt mig så blåst på en femtiolapp innan det.. vilken jävla smörja

Bra håll dig till ditt WoW istället. Får mardrömmar då jag tänker på Wintergrasp, det största online spelet kanske men inte det bästa på långa vägar det är ganska kul också att många som anser att WoW är bäst aldrig har spelat något annat online spel.

Dessutom så är ett MMO spel inget spel där man kan gå in 2 timmar och sen få en klar bild över spelet skriv ett nytt inlägg då du har spelat i 1/2 veckor.

Du är en jävel på att whina för att folk inte gillar ett spel du spelar vet du det?.. WoW är det bästa mmot ute just nu, och ja jag har spelat Aion, Warhamer och AoC kan fortfarande säga wow e de som e roligaste.. så STFU och sluta whina för att folk inte gillar ditt conan

Den enda här som whinar är du så håll dig till dit WoW och sluta kommentera sådant du inte är intresserad av.

Du är ju inne och bölar i WoW nyheter ditt jävla nöt.

Conan va lika tråkigt nu som det var vid release. Sorry. Typ 10 pers som lirar det ändå. Orka

123
Skriv svar