Cataclysm kommer "förhoppningsvis" i år

Medlem

Blizzardland - All aboard!

Semi-awesome åsido.

Lite besviken på Worgens, ser alldeles för gulliga och vänliga ut. THERE WILL BE FURRIES!


signatur

" My childhood was short, but my immaturity will last forever! "

Vym
Medlem

Detta kan jag inte förneka att jag ser fram emot oavsett när det kommer. Hoppas dock att det kommer i år.

Medlem

Jag, tror inte att det kommer i år där emot nära in till star wars old republic online så att de kan konkurera ut varandra. Om det kommer i år så kanske det kommer in till Jul eller nåt. Vet inte kanske har totalt fel och är ute och cyklar vem vet. Men de är lite rädda för biowares nya online spel som ska släppas. Man ska inte alltid lita på blizzards release datum.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Jag, tror inte att det kommer i år där emot nära in till star wars old republic online så att de kan konkurera ut varandra. Om det kommer i år så kanske det kommer in till Jul eller nåt. Vet inte kanske har totalt fel och är ute och cyklar vem vet. Men de är lite rädda för biowares nya online spel som ska släppas. Man ska inte alltid lita på blizzards release datum.

Men jag väntar för fullt på den och hoppas man får beta testa den också


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

12
Skriv svar