Ubisofts E3-värd läxar upp hatare

Medlem

Det är älskvärt att se att folk skriva hur de hade bemött situationen bättre eller hur Aisha gör "fel" i sitt bemötande.
Det är dags att sluta vara en "Internet superhero" och vara lite ärlig mot sig själv.
Spelindustrin jobbar dag och natt för att sälja in sina ideer till spelarna så att vi köper deras produkter. Ingen ska få skit för att de medverkar i hype-maskinen som vi alla vet existerar. Man kan välja att le åt det hela, men folk har fyllt sina hjärtan med hat istället.
Peace.

Skrivet av PcGamer:

"Sedan jag bönade min pappa att köpa en Nintendo LCD Donkey Kong, JR"

Nostalgi, Game & Watch måste det vara som hon menar.

OT:
Själv brydde jag mig inte för fem öre om hon var en gamer eller ej, var iaf bättre än förra årets Mr Coffein (eller vad det nu var han kallades).

Mr methane o.O ?


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Till mitt minne så har hon varit inblandad i spelindustrin förr, men internet-användare är inte de smartaste av människor. Egentligen så är det ren otur ibland att bli nästa hatobjekt.
Säga vad man vill, men hennes lashback var mer eller mindre spot-on. Att döma sedan av kommentarerna här så är det inte lätt att vara människa
Man blir hånad till förbannelse, blir arg och förödmjukad (hemskheter), låter det rinna över, och blir kritiserad för att inte vara helt och hållet internetimmun.

Nåväl jag gillar henne ändå inte så mycket, hon gjorde ju faktiskt slut med Ross

Inaktiv

Haha svar på tal för alla internetidioter! en svart het tjej från tv kan ju inte gilla spel? ...ohh wait she doeessssss!

Sjukt tramsigt, skönt att hon är så hård tillbaks!

För övrigt var hon riktigt bra och jag gillade hur hon dissade han toby (superyoutubekändisen), även om det nu var skriptat.

Vakna upp och inse att många många gamers inte är finniga kids i en källare, eller bara består av p12or, gaming är ju lika vanligt som film o tv och har blivit mainstream, sluta inbilla er att det är en liten indieindustri, vi snackar miljarder dollar per år och sen så lipar man för att en snygg svart tjej presenterar lir? Att hon inte är en "riktig" gamer?

Medlem

Alla glåpord, svordomar och aggressiva stil gör att hon bara framstår som en sån där (ursäkta uttrycket) "svart hollywoodskådis med rapp, glappande mun" som det tydligen är populärt att ha med när man vill ge lite fart i en diskussion/film.

Sedan att hon är född -70 så känner man sig inte träffad när hon mal om "varit gamer sedan du var spermie", "din mamma kommer slänga ut dig och då måste du skaffa ett jobb" och annan skit som säkert stämmer in på en del men det är långt från alla gamers som det är applicerbart på.

Jag antar att hela inlägget var riktat till alla omogna, trollande tonåringar som knappt har fått fjun på hakan men ändå låter käften glappa som en automatkarbin.

Nu i slutet av inlägget vet jag inte varför jag bemödade mig att skiva det så det inte var riktat till mig. Men nu när det ändå är gjort så kan jag lika gärna klicka på Skicka...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Tybalt:

Bah, att kasta glåpord tillbaks är också dålig stil. Bättre att bemöta kritiken sakligt.

Det är ju precis vad hon gör!
Jävligt klockrent av henne, hon är saklig när hon snackar om dessa whiners.

Hur kan hon vara det? Hon kastar ut antaganden och påståenden.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hon verkar ju helt rubbad. För det första borta hon inte ta åt sig. Och för det andra borde hon inte sänka sig till deras nivå genom att säga saker tillbaka. Nej, inte mer av henne, tack.

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

säger bara den som tumma ner mitt inlägg kan ta sina barbie girls och tro att dem är sexiga!

Varför bryr du dig om folk tummar ner ditt inlägg Det är ju ändå bara en löjlig siffra i hörnet utan betydelse.


signatur

Rwa?

Medlem

Jag tyckte att hon gjorde ett kompetent jobb. Och hon var inte så hemsk att titta på. Till skillnad från den där dryga comic relief karaktären bakom scenen.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av White:

Hon verkar ju helt rubbad. För det första borta hon inte ta åt sig. Och för det andra borde hon inte sänka sig till deras nivå genom att säga saker tillbaka. Nej, inte mer av henne, tack.

Inge mer dig tack

Medlem

Ubisoft hade ju lätt den bästa presskonferansen jämfört med de andra torrbollarna. Folk bara klagar -.-'

Medlem

Tycker inte man ska ta allt som folk skriver för seriöst på internet, särskilt då i princip hela internet är fullt av troll och andra dylika "attentionwhores".

Hennes svar är ju precis vad trollen vill ha.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Alien Breed 3 är det bästa spelet.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

You go girl! Unleash the fucking fury!

Medlem
Skrivet av Herk:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Herk:
Skrivet av Tybalt:

Bah, att kasta glåpord tillbaks är också dålig stil. Bättre att bemöta kritiken sakligt.

äh, man borde få bli arg och vara sig själv även när man är känd även fast många tar illa upp

Jag sade inte att det är förbjudet att vara osaklig.

nej vet, tycker bara det är synd att kända personer måste ta så mycket kritik hela tiden när dom egentligen bara beter sig normalt istället för att vara förebilder varje vaken sekund

edit: vet inte ens varför jag försvarar henne, hon kanske är en jättetaskig människa, är astrött och såg en damsel in distress på fz och ville rädda henne innan jag somnade

Jag förstår och det kan ofta kännas som om många här i världen får mycket skit för ingenting. Men samtidigt, väljer man att vara en offentlig person så tycker jag också att man får lida med att just vara offentlig. Kändisar lever på exponering, och då ska de banne mig ta båda sidor av myntet

Varje gång en kändis kräver privatliv eller nån skriver hur synd det är om dem så är det så korkat. De valde exponering. Det är bara att sluta om det inte passar.

Undantaget skulle vara de som är födda in i kändisskap. Men det är en annan fråga just nu.

Medlem

Ubisofts konferens kändes rätt så fake, altså med fake menas dåliga skådespelarinsatser i deras "sketcher" av henne och hennes medskådisar vilket gjorde att det kändes rätt så obekvämt för dom flesta, och sen var ju Aisha väldigt noga med att konstakt påpeka hur hon gillar shooters det är väl mycket därirån mycket av hatet kommer

Samma folk som hatar på dom andra pressmupparna från ms och speciellt sony

Medlem

Otippat att hon använde sig av rasistkortet.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

vilken patetisk brud, orka 5 sekunder bara...

Medlem

Haha, så fort en "normal" person hamnar i TV så kan den personen inte vara gamer? bara undrar...

Vad är det för fel på folk?
...


signatur

Requiēscat in pāce ~

AW8
Medlem

"Så till alla hatare där ute som hävdar att jag inte spelar; till alla Neogaf-idioter, Gamespot-troll, till alla analfabetiska rasister på Youtube: fortsätt att flame:a mig. Var galen. Skriv varenda fårskallig kommentar ditt hjärta önskar. Jag kommer fortfarande att spela när din mamma har kastat ut dig från sin källare och du måste sälja din gamla konsol och skaffa ett riktigt jobb."

Haha, win!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Sen är ju gaming communityt i sin helhet proppfull av folk som grinar, hatar och förlöjligar bara för att dom sitter bakom en datorskärm.
Henne inkluderat.

tråkig trend.

Medlem

Hon är ju bruden Lana Kane i Archer så i min bok är hon helt okej!

Medlem

Så jävla rätt av henne, och andra sidan kan jag tycka att om man befinner sig i kändisbranschen & "public service" så får man i dagens läge räkna med en jävla massa kritik från random personer oavsett. Vår nutid är mer patetiskt än någonsin med Facebooktroll och tangentbordskrigare som bara gillar att klaga för att klaga.. liknande har ju funnits i alla tider med telefonnissar som ringer in om felaktiga mustacher och nya programledare...

Rikard Palm you go !

Medlem

Både hon och hennes sidekick var fruktansvärda.

Medlem

Aisha Tyler <3

Things i'd do to her

Medlem

Sedan så ska man ju också komma ihåg att hon inte är svensk och inte lika jantelag i sina responser som vi är. Inte för att det ursäktar överdriven konfrontation, men nog tyckte jag det mesta av det där var skrivet på ett visst galghumoristiskt vis.

Jag vet med mig att jag i alla fall hellre läser sådant där än de tröttsamma tyckarna från sidlinjerna som aldrig har något konkret att säga förutom att basha någon i 90% av inläggen de gör. De är ju inte direkt ovanliga på dagens internet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Bah, att kasta glåpord tillbaks är också dålig stil. Bättre att bemöta kritiken sakligt.

Kanske, men det beror väl på om kritiken är saklig i sig, eller om det bara är skitsnack.

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Otippat att hon använde sig av rasistkortet.

Oh ja, för jag kan inte tänka mig att några använt samma kort mot henne...eller vänta nu.

Hon kunde prata inför publiken utan att vara för exhalterad eller för nervös. Perfekt presentation i mitt tycke, det gör inget att hon bara spelade i barndomen. Fast det ursäktar knappast hennes korkade attityd till trollen.

Hennes bemötande av "kritiken" är varken professionell eller civiliserad för en person som arbetar i media, så den biten gör hon bort sig på. Att hon samtidigt sväljer lockbetet & dukar upp en grisfest för havet av hungriga troll visar även att hon inte alls förstår hur den här processen fungerar, stackarn.

Medlem
123
Skriv svar