"Svensk/Nordisk" Server. Finns det?

Medlem
"Svensk/Nordisk" Server. Finns det?

Då jag hade tänkt att börja spela WAR igen nu efter ett tids uppehåll så undrar jag om det finns någon speciell server där det samlas mycket svenska/nordbor? Gärna en RVR server.

Medlem

Azgal eller Norn skulle jag gissa på.

Medlem

Är det mycket folk på de servrarna?

Inaktiv

Ja, alla dem svenska bra namnen r upptagna iallafall

Medlem

Då blir det nog att man fortsätter lvla sin chosen på Norn.
Nu gäller det bara att hitta ett bra gille.

Tips någon?

Inaktiv

NEE, du ska köra azgal, order

Medlem

Skulle nog valt Azgal. Tror det generellt är mer svenskar där. Mitt intryck efter att ha spelat på båda i alla fall.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

haha tror det är många svenskar på azgal, har en char som heter Ölchips där och får tells på svenska heal tiden:p

Inaktiv
Skrivet av LyktstolpeN:

haha tror det är många svenskar på azgal, har en char som heter Ölchips där och får tells på svenska heal tiden:p

Haha, min chars heter "Vindkvarn" och "Farbrormelker"

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

haha tror det är många svenskar på azgal, har en char som heter Ölchips där och får tells på svenska heal tiden:p

Hehe körde PQ med dig för någon dag sen.

Medlem

Är väll bara att söka på guilder i söken i spelet för hitta svenska gillen? På norn finns det några, Helvete och Dreamcore vet jag att jag sett där, verkar vara relativt stora rank 27 och 30 tror jag.

Sen finns där även flera småguilds med 6-15 members runt rank 25-29. Dock verkar där finnas väldigt många spelare (och guilder) på Norn som inte vill skylta med att de är från sverige.

Medlem

Jag dödade farbrormelker idag, en IB tror jag eller?
Phrozen

Medlem

Den där farbrormelker dör ganska ofta:p

Inaktiv
Skrivet av Ozumn:

Jag dödade farbrormelker idag, en IB tror jag eller?
Phrozen

Haha, ja, men jag dödade dig också.
Chosen va?

Medlem

Alla dödar varandra kors och tvärs, gör en order på norn and ill' chop ya' to pieces!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

hmm, jag kör destro på azgal just nu och vill veta vilken server jag ska köra order på, eltharion, K8p eller norn vilken tycker ni jag ska satsa på?

Medlem

choppa, men det känns skönt nu att ha en att jaga

Medlem

Order på K8P har kommit tillbaks efter destro dominansen, destro har övertaget på eltharion, Norn är hyffsat balanserad men behöver mer order i t1-3. Kör på norn så kan vi slå lite på varandra.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Kan nog fortsätta på norn då:) Ölchips-engineerr

Inaktiv

Lyktstolpen, har du en char som heter Ökchips?
Såh han idag, och tyckte det verkade skumt..

Medlem

Jao, mina destro mains är på azgal o Ölchips är en choppa, har även rank 22 shaman vid namn lodis o rank 40 chosen som heter isorill

Inaktiv

Började på en shaman igår lite smått, kanske någon som är lite sugen på att köra med mig?

Medlem
Inaktiv

Non, precis som victory

1
Skriv svar