Förstora brösten i Soulcalibur V

Medlem

Trevligt. Kan dock vara det enda roliga i hela spelet.

Medlem

Hoppas storleken kan ändras separat och inte bara ändras automatiskt med kroppstorleken.

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Lite sorligt att man behöver sådant för att öka upp försäljningen, finns ingen annan förklaring

Jo...det är japaner som gjort det?

Medlem

Spelade lite sims 3 för ett tag sen och såg att dom hade lagt till så man kan ändra bröststorlek där också.

Medlem

Kul, stora bröst är kul.

Medlem

Ett spel där man slåss mot varandra med vapen, och ni rapporterar om sexism?

wat?

Inaktiv

I Saints Row The Third kunde man förstora utbuktningen på männen också. Det spelet slog ett slag för jämlikheten!

Medlem

lol det kan man ju göra i alla spel där det finns character customize. Andra soulcalibur, wow, aion, guildwars, lineage. Så vem fan slösar tid på att göra en tidningsartikel om detta?

Medlem

ZOMG TITS!!

I like tits.

Medlem

tuttar, tuttar, tuttar överallt!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Varför så stor))

Ish
Medlem

Det var inga dåliga vattenkassar...


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Medlem

Härligt med polygoner som guppar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Wow, nu måste man nästan köpa det...


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av JackFlack:
Skrivet av Pjotor:

Den stora frågan kvarstår: Funkar det på män också?

Den stora frågan är: Varför vill man att det ska funka på män oxå???

Det går rykten om att en eller annan kvinna kan vara på väg in i spelvärlden.

Då är ju den naturliga följdfrågan, är verkligen kvinnor intresserade av män med bröstförstoringar?

j/k


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av Krycka:

Kul, stora bröst är kul.

+1

Medlem

Sex säljer. Inga konstigheter.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag blev lite förvånad när jag läste rubriken...fram till att jag såg namnet Soulcalibur
'
Om det inte vore läge att skaffa det här spelet, börjar bli lite sugen igen då jag inte har spelat sen 2an. Hoppas Fz inte hakar upp sig på de här bröstinställningarna vid recensionen utan granskar själva fightandet och vad som är nytt sen 4an.

Ja, FZ kan ju vara lite öööhrm på den fronten.

Medlem

Soul calibur..
Dead or Alive hade en "Din ålder=storlek på bröst i spelet"
Dvs om man skrev in att man var 100 fick man Megalomaniabröst.
Inte för att det varken tilltalar eller är logiskt, måste ju vara hemskt jobbigt att slåss när dem skumpar runt sådär och tänk vilken smärta för både rygg och bröst!

Inaktiv

sluta klaga det är ju nice. fan ba tråkigt spel utan sex grejer tbh, ska man leva som munkar eller? -.-

Inaktiv

sluta klaga det är ju nice. fan ba tråkigt spel utan sex grejer tbh, ska man leva som munkar eller? -.-

Medlem

Bröst eller inte, Soul Calibur är faktiskt ett roligt spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Varför bry sig?

Bröst finns i ALLA storlekar i världen, dom finns fan i ALLA storlekar i spel.

Folk. Tänk efter nu, är det verkligen så att det inte finns små bröst i spel? Skitsnack, finns massor. Varför kan det inte finnas stora?

Medlem

Fint att se alla vita kränkta pojkar slå en anonymt slag mot sitt femenazistförtrycket. Ni kan ju cirkelrunka tillsammans till det här spelet sen när er hockeyträning är över.

borde detta dock inte betyda att man även kan minska brösten?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Vilken tur att att det då är ett alternativ, och inget som är tvunget att ändra medan man skapar karaktär. Så varför allt gnäll?

Medlem

Jag spelar inte den typen av spel så ofta själv, spelade bara varianten som fanns på dreamcast, men hittade en mindre "bröstfixerad" artikel På denna sidan

För dom som är intresserade av en förhandstitt, i stället för en för-hands "tit"

( Jag hoppas FZ kan hitta ett bättre sätt att få in pengar än att skrapa upp FI:s sönderbrända sedlar...;) )


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

nIce en fuktion som jag uppskattar <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

nIce en fuktion som jag uppskattar <3

kvinno hatande äckel!!!! ush hemska MÄNNISKA!!!


signatur

R.I.P The_maxx

123
Skriv svar