Catherine kommer med vuxenproblem

Robot
Catherine kommer med vuxenproblem

E3-trailern på erotiska skräckäventyret Catherine bjuder på giftasfunderingar och otrohet.

#catherine


Medlem
Catherine kommer med vuxenproblem

Var intresserad av detta spel förut, men tappade intresset totalt när det visade sig att det är ett pusselspel. Då spelar jag hellre Tetris.

Medlem

Förbokade efter första trailern.

Medlem

Haha Sebastian, har du lärt dig uttrycket spaltmeter? Du har använt det i två artiklar här och nu För övrigt så vet jag fan inte vad jag ska tro om det här spelet, det verkar så konstigt att jag nog måste ha det

Medlem

Ska bli kul att testa om det kommer till Sverige

Havocado:
Haha, det är lätt hänt att man börjar gå lite på auto repeat när man skriver så många nyheter i ett svep. Sorry

Skrivet av helldrivers:

Förbokade efter första trailern.

Har ditt nick något att göra med ett 13 sekunders stökigt trumsolo följt av en rap?

Medlem

Detta måste man ju ha.

Medlem

Snygg tröja.. RA<3E

Inaktiv

om hon är snygg köper jag .. gillar att va snygga brudar i spel .. känns rätt gay med muskulösa män, och är inte så 2011

Inaktiv
Skrivet av riktigninja:

om hon är snygg köper jag .. gillar att va snygga brudar i spel .. känns rätt gay med muskulösa män, och är inte så 2011

aha .. huvudpersonen heter vincent, såg det sen ..

Medlem

bara eftersom persona 3 och 4 var riktigt kul, vet inte vad jag ger mig in på med den här egentligen

Medlem

har inte det här spelet varit under utveckling typ hur länge som helst? vill minnas att jag såg första trailern för ganska många år sedan. men ja mitt minne är ju ingen höjdare direkt

1
Skriv svar