Resistance 3-demot är Playstation Plus-exklusivt

Robot
Resistance 3-demot är Playstation Plus-exklusivt

En flerspelardemo av kommande förstapersonspangaren Resistance 3 är att vänta. Dock bara till dig som prenumererar.

#sony, #resistance-3, #socom-4


Medlem
Resistance 3-demot är Playstation Plus-exklusivt

Lite tråkigt att höra att det bara är PSN-plus exklusivt


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Ser så kul ut och allt men jag kan verkligen inte spela något av dom spelen.

Medlem

fuk it!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Multiplayern är ju världens Cod rip-off , inget för mig som hatar Cod.

Medlem

Jävla hitler fasoner.

Medlem

Det är ju inte konstigt att det blir Plus exklusivt när dom sagt att dom ska få saker inte vanliga "medlemar" får. men lite synd är det.

Medlem

Snart behöver man väl Playstation Plus för att ens kunna spela online..

Medlem

Grafiken sur ju rätt schysst ut nu faktiskt. Hade inte höga förväntningar på det faktiskt. Men gameplay'et ser ju alldeles för mycket Run n' Gun ut...

Medlem
Skrivet av kebbe:

Snart behöver man väl Playstation Plus för att ens kunna spela online..

Tycker dock att utbudet är riktigt bra den här månaden, men visst kan förstå att det är surt för de som inte har någon lust alls att lägga ut lite pengar för de material man kan få. Men att jämföra det med Xbox live är än så länge rätt oseriöst.

Medlem

Lite B att höra, men som tur är så är man PSN+ medlem


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

hela grejen stinker. sony, exklusiviteten, ps plus skiten...

Medlem

YEY! Köpte ett år av psn+ när det kom fick pengarna x5 tillbaka minst tycker jag. Så att betala 500kr igen i slutet på juni är inga problem.

Medlem

And so it begins...

Inaktiv

Jag trodde att tjänsten var gratis på Ps3? Missat något?

Medlem

Resistance spelen suger ändå... Fattar inte varför man ska ha PS Plus för detta...

Medlem

Härligt, äntligen något exklusivt för oss som är PS+ medlemmar.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Jag trodde att tjänsten var gratis på Ps3? Missat något?

Det är gratis att spela på PS3, allt som är online är gratis att spela (Utom om det är MMO då iofs).
Du behöver alltså inte "Gold" som på Xboxen.

PS+ betalar man för och får då vissa spel gratis, vissa DLC gratis och automatisk nedladdning av patcher. Samt lite rabatter och förtur på saker. Värt de 450kr som jag betalade.

Medlem

Fyfan va folk klagar! Gräv ner er i en håla och dö om det ska vara så jävla orättvist...

Medlem

Men snälla nån. Gnäll gnäll gnäll och en en gång gnäll. Om ni inte gilalr det finns det ju 5 alternativ:
1. Börja betala PSN plus och få massa rabatter och extra saker samt full game trailers och sånt
2.Byt konsol till xbobx 360 där du måste ha live gold får att kunna spela mp överhuvudtaget.
3.Gå över till PC och få dom j*vla DRM skydden hehe (Jag vet Pc spelare men det är ju bara att erkänna att PC är j*vligt krångligt nu mera pågrund av "säkerhetskopiering")
4.skit i att spela nåt överhuvudtaget
5.Fortsätt som vanligt som faktiskt är rätt bekvämt med ps3

Medlem
Skrivet av laxan96:

Men snälla nån. Gnäll gnäll gnäll och en en gång gnäll. Om ni inte gilalr det finns det ju 5 alternativ:
1. Börja betala PSN plus och få massa rabatter och extra saker samt full game trailers och sånt
2.Byt konsol till xbobx 360 där du måste ha live gold får att kunna spela mp överhuvudtaget.
3.Gå över till PC och få dom j*vla DRM skydden hehe (Jag vet Pc spelare men det är ju bara att erkänna att PC är j*vligt krångligt nu mera pågrund av "säkerhetskopiering")
4.skit i att spela nåt överhuvudtaget
5.Fortsätt som vanligt som faktiskt är rätt bekvämt med ps3

6. Fortsätt mer bekvämt med Xbox live.

Oj va bra Home funkar, men ala Sällskapsresan, "Senior betala"
Du betalar i frustration.


signatur

Xbox360 is the shit :)

Inaktiv

Lite småfula är allt Sony, att först erbjuda alla tjänster gratis, och sen när tillräckligt många köpt ps3, då minsann inför vi psn +.
MS må vara giriga, men dom är iaf ärliga och lägger korten på bordet direkt, vill du ha oss då får du betala från dag 1.


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av Alienshade:

YEY! Köpte ett år av psn+ när det kom fick pengarna x5 tillbaka minst tycker jag. Så att betala 500kr igen i slutet på juni är inga problem.

Jag är också mycket nöjd med mitt Playstation + medlemskap. Den här månaden var riktigt bra med flera trevliga gratis spel som jag redan spelat minst 10 timmar. Jag tycker inte Sony är giriga när jag anser att jag får valuta för pengarna.

Off topic:
Antingen tycker man det är värt pengarna, eller så tycker man inte det. Man "röstar" på det man tycker om genom att betala pengar för det. Om många "röstar" på samma sak så blir det lönsamt och fler liknande produkter släpps.

Att kalla företag för giriga är bara konstigt. Hela deras existens handlar ju om att tjäna pengar.

Medlem

Heh SONY giriga? Lägg ner snälla! Alla företag som har gratis samt betala tjänster lockar folk med extra erbjudanden för att folk ska gå över till betala tjänsten. För min del är PSN+ lätt värt pengarna genom de rabatter och gratis spel/DLC. t.ex under en begränsad period förra året(tror det var i november) så gav dom ut alla Fallout 3 DLCerna gratis som då var till ett värde av 380kr.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Heh SONY giriga? Lägg ner snälla! Alla företag som har gratis samt betala tjänster lockar folk med extra erbjudanden för att folk ska gå över till betala tjänsten. För min del är PSN+ lätt värt pengarna genom de rabatter och gratis spel/DLC. t.ex under en begränsad period förra året(tror det var i november) så gav dom ut alla Fallout 3 DLCerna gratis som då var till ett värde av 380kr.

Perfekt exempel!!:D så snälla allihop sluta gnälla PSN+ är faktiskt ganska bra jag själv använder det.
Man får mycket för valutan och sedan rabattter helt enkelt en tjänst som är mycket bättre än XBLA.
Deal with it hehe

Medlem
Skrivet av Grainder:
Skrivet av laxan96:

Men snälla nån. Gnäll gnäll gnäll och en en gång gnäll. Om ni inte gilalr det finns det ju 5 alternativ:
1. Börja betala PSN plus och få massa rabatter och extra saker samt full game trailers och sånt
2.Byt konsol till xbobx 360 där du måste ha live gold får att kunna spela mp överhuvudtaget.
3.Gå över till PC och få dom j*vla DRM skydden hehe (Jag vet Pc spelare men det är ju bara att erkänna att PC är j*vligt krångligt nu mera pågrund av "säkerhetskopiering")
4.skit i att spela nåt överhuvudtaget
5.Fortsätt som vanligt som faktiskt är rätt bekvämt med ps3

6. Fortsätt mer bekvämt med Xbox live.

Oj va bra Home funkar, men ala Sällskapsresan, "Senior betala"
Du betalar i frustration.

Hahaha vilken punch in the face.... the battle of the fanboys has begun.

Medlem

Det här är ju en psn nyhet så borde det inte vara psn vs psn+ inte Xbox vs ps? Detta har ju inget med Xbox å göra inte ens spelet kommer på xbox...........................någonsin.

Medlem

Har ochså dom flesta spel den här månaden men inte red faction spelet eller banorna till kz3 för dom är helt nya å klart värt d.

Medlem

För i tiden var spel demon gratis

Medlem
Skrivet av Burtas:

För i tiden var spel demon gratis

Det håller jag med om är lite konstigt. Okej att man får kanske ett par veckor tidigare om man är medlem, men alla borde få ladda ner demot.

12
Skriv svar