Förklara meningen med ditt användarnamn.

Medlem
Förklara meningen med ditt användarnamn.

Skulle vara kul att veta!

Mitt är då det där med "every action has an opposite and equal reaction" Något i den stilen.

Next please!

Medlem

Walt för att jag heter Walter. X'et för att... jag älskar X-mas


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Random bokstäver till namn som inte betyder något.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Tog namnet för man har en förmåga att köpa grejer som går sönder .

Medlem

tog detta nicket när Q3 demot dök upp, och då vart det poppis att ha med W, Z och X i sitt nick (något halvår/år senare så vart det siffror istället hehe).

(haha, vilket nostalgi-minne jag fick precis, kom på att jag kallade mig Jumper under Quake (1) tiden p.g.a att alla mina skor då var av märket Jumps haha)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Ariath är taget från Amigans bästa RPG, Crystal Dragon. Den onda sista trollkarlen heter så:). Tyckte att namnet hade en fin klang osv.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

med mening av någon annan feluttalat nick med ofräcka ph istället för f, originerat från en förkortning av en bra låt med refused


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

När jag tyckte CS var kul så var det ju häftigt med nicks, alla skulle ha ett häftigt Mitt var typ fantasilösa "Jimmy" så jag satt en kväll innan ett lan och tänkte "Vad ska jag kalla mig?". Såg då precis på en baseball-film och plötsligt börjar publiken i filmen sjunga "WildThing! You make my heart sing!". Då tänkte jag "SHIT! det ska jag kalla mig". Sen har det hållit fast sen dess ^_^

Sen har jag kallat mig själv Vildis på sistone, mer personligt ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Kallade mig "Camouflage" när jag började med Q1 -96, men det var ingen i spelet som orkade skriva hela så dom flesta kallade mig Cammo.


signatur
Medlem

ingen mening alls, brist på ideer bara

Medlem

Var 7år ( -87 ), hemma och drack saft med mina vänner en varm sommardag, drack sjukt mycket och kunde då klucka med magen.

där av clucke.

PS. Detta har diskuterats förut med nicks etc, iofs kanske det var gammla forumet.

Inaktiv

Farsan köpte alltid hem stora rullar Meller när jag var mindre.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Själv så fick man sitt smeknamn (användarnamn) efter ett långt krog besök och en massa teuqila! Som alla förstår så vart det för många, iallafall mer än kroppen klara av!!!

Medlem

Heter Christoffer Rowicki, så c-row är en variant på mitt riktiga namn

Medlem

Random


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Kommer från japanska ordet "Gaijin". Dessvärre fanns det så många som kallade sig för det så jag kastade om ordet lite och voila! Fick senare reda på att Yakuza brukar använda sig av just "jingai" istället för "gaijin".

Inaktiv
Skrivet av jingai:

Kommer från japanska ordet "Gaijin". Dessvärre fanns det så många som kallade sig för det så jag kastade om ordet lite och voila! Fick senare reda på att Yakuza brukar använda sig av just "jingai" istället för "gaijin".

lol

när jag var 13år gammal typ så var det ballt o nicka, så jag drog ut:

FLOw [sen blev det] flow [sen var det taget överallt, så fick bli] flow3d [10år senare räcker det med] F3D

i Tekken heter man dock swedish!asuka
av självklara skäl

Inaktiv

Jag älskar pirater. Jag vill vara en pirat kapten. Thats it. Blanda inte ihop mig men en internetpirat bara ):


signatur

O'rly? Ya'rly!

Inaktiv
Skrivet av F3D:

i Tekken heter man dock swedish!asuka
av självklara skäl

Gah, Jag vill möta dej i Tekken! >_<


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

IceMan, Mr Ice. have no Fear Ice is here. There is no need to utveckla.
we all has titta on Top Gun?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

BF1942 nick.
Vet inte varför jag tog det nicket, men nu blir jag inte av med det.


signatur

Insert funny qoute here

Inaktiv

Brukar använda användarnamnet på de flesta sidor. Hyfer är för de som inte vet, svamprötter.

Medlem

Tog detta användarnamnet för några år sedan.. vem gillar inte en härlig Loading Screen?

Medlem

Läste i svenskaboken i gymnasiet och såg då detta namnet. Har för mig det var från norsk mytologi eller liknande, ett mäktigt svärd då, och kan översättas till 'Livssövaren'. Tycker iaf det är som smått coolt.
Ville ha nåt nytt nick också, då mitt gamla Vulture (passar min spelstil ) sedan q2 var inte särskilt unikt. Detta har jag fått hålla rätt bra för mig själv hittills.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Man var relativt ung och fast i den coola Scarface hysterin. Det är fortfarande coolt, men inte lika mycket. Man har sett bättre nu.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Var för liten för att kunna utala Alfred, så jag sa Affu. Efter det har jag blivit kallad Affu

Medlem

Tror det var någon fylla inblandat och att ja kollat på ett par gamla kungfu filmer

Medlem

Jag var inaktivt med i en klan för ett tag sen, många hade namn som liknade varandra, bytte då nick, sen har det hängt kvar,

"Zelaxe, don't do it!"


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

mosoloa1? dom felsta kallar mig moso så...^^(eh loa?). ahh skit samma


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Uhm...
Började för jääättelängesen. Mi kusin spelade cs, en som var inne hette karatetorsten. Vi spånade vidare på det, jag kom på judobengt till slut. Han nickade det länge och väl. Han slutade spela, jag började. Jag tog då budobengt istället, för att hedra lite. Hette det något år. Sen kallade Wimp (här på fz nickar han så) mig budolicious några gånger - så vart det så.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Skriv svar