Tävling - vinn ett fläskigt grafikkort från XFX

Medlem

Är ju ett 3d-kort ser man ju på en gång. Blinda typer alltså Look closer!

Medlem
Inaktiv

Vinner jag denna så kommer den få folda 24/7. =P


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Hoppas detta kort är tyst o kall Mitt himla gamla högljödda ATI kort är på museum nivå just nu, kanske får en slant för det antika värdet i det:P Med dätta kort kommer jag dänga alla spelen


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Det jag ser mest fram emot är hur alla kommer gnälla, klaga och gråta över hur deras alternativ "var så mycket bättre" eller "men åh, skulle man skriva ett seriöst/roligt/borderline/rasistiskt/politiskt korrekt svar".

Eller ännu bättre, hur personen som vann 'inte är aktiv' eller 'skapade sitt konto igår'
Aja, lycka till nu allihopa!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Men w00t! Kan man inte byta sina svar:(


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av athlOn:
Skrivet av URK:

sluta klaga en annan är ju pappa och enda sätt att nörden i mej kan komma fram är när man vinner något till datorn. att hålla sig som tidigare med data delar är omöjligt just nu.

Som en tvåbarns far känner jag igen mig ;P

Inte ens som tvåbarnsfar kan det vara speciellt svårt att hosta upp 1'700kr..

Svårt? nej..... men man väljer annat att lägga pengarna på än data prylar till sig själv.....Förr hade man ju en ny "monster" dator ungefär vart annat år.


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Kan ju säga att 400w borde räcka gott och väl! Datorn i min signatur drar ca 300w när jag spelar! Hög watt är väldigt överskattat!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Kan ju säga att 400w borde räcka gott och väl! Datorn i min signatur drar ca 300w när jag spelar! Hög watt är väldigt överskattat!

Precis, det är mycket viktigare att satsa på ett nätaggregat av hög kvalitet än ett med högsta möjliga watt-styrka.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av athlOn:
Skrivet av URK:

sluta klaga en annan är ju pappa och enda sätt att nörden i mej kan komma fram är när man vinner något till datorn. att hålla sig som tidigare med data delar är omöjligt just nu.

Som en tvåbarns far känner jag igen mig ;P

Samma här.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Men w00t! Kan man inte byta sina svar:(

Hoppas att du inte är seriös.

Medlem

najz tävling (tummen upp)

Medlem

har skickat in mitt nu hoppas jag vinner!

Inaktiv

är inte så insatt i det här med datorer men det står 3xsli menas det att man kan trycka i 2 till likadan kort elr är det bara jag som är lite efter.trodde bara man kunde ha 2kort i.

Medlem

Kör bara med ATI , inget annat är gott nog!!!!

Medlem
Skrivet av robba94:

är inte så insatt i det här med datorer men det står 3xsli menas det att man kan trycka i 2 till likadan kort elr är det bara jag som är lite efter.trodde bara man kunde ha 2kort i.

Man kan ha 3 med ett antal av Nvidias kort, och ATI/AMD kan köra upp till 4 st.

Medlem

exet hällde vin i datorn innan hon drog.. lagom kul med vinstinkande datorkomponenter som luktar bränt


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Fler såna här tävlingar tack!:D Det roligaste som finns är när man får en ny del till datan och man sedan sitter uppe hela natten för att testa om den håller vad den lovar

Gen
Medlem

Hoppas på en tävling om att få vinna ett GTX295 nån gång :>

Medlem

Jaja sluta skryt och tävla istället

Medlem
Skrivet av Fenix:

exet hällde vin i datorn innan hon drog.. lagom kul med vinstinkande datorkomponenter som luktar bränt

Det lät inte som ett snällt hejdå:/


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

oj, vilket pris man kan vinna

Gärna fler hårdvarutävlingar!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Fenix:

exet hällde vin i datorn innan hon drog.. lagom kul med vinstinkande datorkomponenter som luktar bränt

Det lät inte som ett snällt hejdå:/

Det lät som att Fenix spelade lite för mycket dator


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av henchman:
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Fenix:

exet hällde vin i datorn innan hon drog.. lagom kul med vinstinkande datorkomponenter som luktar bränt

Det lät inte som ett snällt hejdå:/

Det lät som att Fenix spelade lite för mycket dator

Kanske det, men ändå svinigt med tanke på hur mycket det kunde ha sönder.

Medlem

Jag skulle bli SÅÅÅ lycklig över ett sånt här kort. Mitt nuvarande är ju inte ens värt att nämna.

Medlem

gief
Svåra frågor , men skulle va nice o vinna då ja e en fattig student som ska fixa ihop en ny dator så billigt som möjligt

Medlem
Skrivet av kebbe:

Inte direkt ett "fläskigt" grafikkort..

Vad är ett "fläskigt" kort enligt dig då? Har du ens läst tester av detta OC kort?

Nåväl istället för att gnälla tycker jag det är toppen med tävlingar och tackar XTX och FZ för det.


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Ni som säger att det är ett moderkort: Visa var platserna för minnena, CPU'n och PCI/PCI-E med mera sitter på den där

You're wrong:

Medlem
Skrivet av Exodus:
Skrivet av v1lle3:

Ni som säger att det är ett moderkort: Visa var platserna för minnena, CPU'n och PCI/PCI-E med mera sitter på den där

You're wrong:

http://www.fz.se/medlem/bilder/_imgu.php?m=0&i=15610

Jaja, jag ger mig, haha!

Jag skulle dock inte vilja stoppa i PCI-E kortet.

Skriv svar