Age of Conan uppdaterat

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av V1per:
Skrivet av foock:
Skrivet av V1per:

Ooookej... så den största nyheten i uppdateringen är något som dom snott rakt av från warhammer online..?

Epic fail....

Nu spelar jag varken AoC eller WAR men äger båda o har då självklart spelat de.

Att anpassa sig efter marknadens utveckling är knappast ett misslyckande, utan snarare tecken på att de inte vill missunna sina spelare/ vara konkurenskraftiga.

Vet inte varför jag orkar svara på troll, en sån dag antar jag.

Självklart inte, men att sno bra ideér rakt av är epic fail.

Och nej, jag troll'ar inte.

Om det är epic fail att sno saker så har blizzard gjort det största epic failet någonsin med Warcraft spelen då mycket i dem är snott rakt av från warhammer världen (som i sin tur säkert snott från andra)

Och även om jag skulle hålla med om att World of warcraft är ett tragiskt värdelöst skitspel som man tröttnar på efter 3 timmar så går det ju inte att påstå det vara ett epic fail.

Mycket svengelska nu.

Ja, jag tycker det var lite smålamt av blizzard att sno så mycket från warhammer världen, men eftersom dom faktiskt lyckades skapa ett fungerande spel, till skillnad mot funcom, så var det väl tvärtom en succee.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

FM-guru
F.d. Sisyr

V1per, det är bara den omogna horden som ens använder sig av "epic fail".

12
Skriv svar