Ett rent nöje! Powerwash Simulator passerar 12 miljoner spelare

Robot
Ett rent nöje! Powerwash Simulator passerar 12 miljoner spelare
Medlem

Makalöst

Föredrar att använda min egen på bilen, plattorna, trädäcket etc..

Medlem

Ser ut som ett bra spel för att lyssna på egen musik till och slösurfa på andra skärmen brevid

Medlem

Helt sjukt. Jag kommer aldrig att förstå tjusningen.


signatur

Spana in mina "Chiptunes on Crack"
https://www.youtube.com/c/SwedishWargoat

Medlem

Fantastiskt bra spel. Det var ett rent nöje att ta platinum.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Fantastiskt bra spel. Det var ett rent nöje att ta platinum.

Haha nice, hur lång tid tog det?:D

Medlem
Skrivet av Gaara:

Haha nice, hur lång tid tog det?:D

Tror jag landade på runt 50 timmar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Underbart spel!

Medlem
Skrivet av baxtex:

Makalöst

Föredrar att använda min egen på bilen, plattorna, trädäcket etc..

Är det verkligen så makalöst? Att ens äga de sakerna du använder din högtryckstvätt på (bil kanske undantaget) är nu för tiden ett privilegium som många bara kan drömma om, och då är det kanske inte så konstigt att folk i sina ettor i betongkomplex runt omkring i världen drömmer sig bort i spel som dessa.

Medlem

Helt galet hur populärt det är! Såna här säljsiffror på "chore simulators" bekräftar delvis vad en surgubbe på det lokala kaféet sa en gång:

"Dagens ungar är så himla lata och sitter bara och spelar. Men hade man kunnat hugga ved med datorn hade det inte funnits ett träd kvar här."


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Är det verkligen så makalöst? Att ens äga de sakerna du använder din högtryckstvätt på (bil kanske undantaget) är nu för tiden ett privilegium som många bara kan drömma om, och då är det kanske inte så konstigt att folk i sina ettor i betongkomplex runt omkring i världen drömmer sig bort i spel som dessa.

Det är inget makalöst eller konstigt. Logiken håller inte för då kan vi likabra lägga ner bilspel, sportspel, etc.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av VilePlacenta:

Helt sjukt. Jag kommer aldrig att förstå tjusningen.

Spel som Powerwash Simulator och House Flipper är ingenting man sitter och spelar hela dagen direkt. Däremot fungerar de perfekt när man har en timme till övers då och då och bara vill stänga av hjärnan ett tag och slappna av. Det är inga stora krav som ställs på en direkt. Inga bossar att svettas mot. Inga explosioner, inget skjutande. Däri ligger själva tjusningen.


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem
Skrivet av baxtex:

Makalöst

Föredrar att använda min egen på bilen, plattorna, trädäcket etc..

Samma här, folk kan få komma och göra det gratis om dom vill.
Jag lovar det blir inget skjutande eller bossar och så


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Platinum på både ps4 och ps5 varianten samt 1000G på GamePass PC (ca 50 timmar styck)
Detta är ett spel för mig trots att jag har en högtryckstvätt IRL.
Att inte spela detta pga att det är tråkigt i verkligheten är som att inte spela FIFA för att du har en fotboll i förrådet.


signatur

|.|

Medlem

Sjukt najs spel. Passar bra med en ljudbok när man bara vill stänga av hjärnan ett tag.

Medlem

Ett steg längre till att "göra ett jobb"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det är inget makalöst eller konstigt. Logiken håller inte för då kan vi likabra lägga ner bilspel, sportspel, etc.

Bilspel, sportspel, flygspel.. saker som är lite svårare att utföra IRL.

Därav är det lite mer logiskt att spela de spelen och lite roligare. Drömmar som vissa inte kan uppnå.

Tvätta som inte är kul och är en sak man måste göra IRL, och högtryckstvätt som är lätt att få tag i.. Nä tack som spel.

Medlem

Vart rejält deflated när jag testade det vid release, skulle spela med en vän och köra COOP, sen visade det sig att bara den som var host fick progression, vi avinstallerade direkt. Är det någon som vet ifall dom har ändrat det sen dess, vi hade ingen lust att spela varje uppdrag 2 gånger så vi båda kunde få progression.

RmK
Medlem

Väldigt trevligt spel för mindfulness. Tyvärr fick jag en otrolig åksjuka av spelet så fick sluta trots att jag aldrig har det i något annat spel. Det är tydligen ett ganska vanligt problem när man läser på reddit.

Medlem
Skrivet av RmK:

Väldigt trevligt spel för mindfulness. Tyvärr fick jag en otrolig åksjuka av spelet så fick sluta trots att jag aldrig har det i något annat spel. Det är tydligen ett ganska vanligt problem när man läser på reddit.

Samma här, jag blev riktigt grön i nyllet och då var det ganska fort slut på mindfullnessen 😅

1
Skriv svar