Fallout 3 -en gång till

Medlem
Fallout 3 -en gång till

Hej!

Blev riktigt sugen på att spela Fallout 3 igen (på PC) i och med den fantastiska serien som är ute nu. (Inga spoilers tack, bara sett fem avsnitt).

Iaf, hur är det spela Fallout 3 idag? Skulle vara nice att spela spelet med någon form av mod som uppdaterar den föråldrade grafiken och texturen.

Så min frågeställning är, hur spelar jag Fallout 3 Anno 2024


signatur

IDKFA

Medlem

Hade gärna sett en bra remake på fallout 3

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Hej!

Blev riktigt sugen på att spela Fallout 3 igen (på PC) i och med den fantastiska serien som är ute nu. (Inga spoilers tack, bara sett fem avsnitt).

Iaf, hur är det spela Fallout 3 idag? Skulle vara nice att spela spelet med någon form av mod som uppdaterar den föråldrade grafiken och texturen.

Så min frågeställning är, hur spelar jag Fallout 3 Anno 2024

Det finns ett mod collection på nexus mods som heter rebirth 4k kolla in det

Medlem

Jag var på väg att installera F:NV igen men orkar inte med alla mods som krävs för en modern upplevelse. Får se om jag kommer över denna tröskel.
Annars håller ja med kommentaren om att en bra remake skulle vara najs.

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

Jag var på väg att installera F:NV igen men orkar inte med alla mods som krävs för en modern upplevelse. Får se om jag kommer över denna tröskel.
Annars håller ja med kommentaren om att en bra remake skulle vara najs.

Program som Wabbajack som installerar hela modpacks gör installationen av föera moddar i "ett paket" smidigt.
Dock så kan man behöva ta en månads prenumeration på nexusmods premiumtjänst om moddarna dras ner därifrån annars måste man sitta och klicka download manuellt för varje mod från nexus.
Det går men jag installera för nån dag sen ett 500GB modpack för SkyrimVR och det var ca 1500 moddar varav stor del från nexus 😅


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Det finns ett mod collection på nexus mods som heter rebirth 4k kolla in det

Intressant, ska kolla upp!


signatur

IDKFA

1
Skriv svar