Halvhemlig spelhelg väntar FZ – vad spelar du?

Robot
Halvhemlig spelhelg väntar FZ – vad spelar du?
Medlem

Närmaste spel blir nog amnesia då det är 40års fest imorn.

Medlem

Dyker in i kingdom come efter att ha spelat ut cyberpunk nyligen.

Medlem

Jag är på god väg att ta mig genom Hades, ska se om jag klarar ut det i helgen. Och Soulsborne-suget blev för stort efter Elden Ring, så nu funderar jag på antingen Dark Souls 3 eller Bloodborne som nästa.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Helldivers 2!


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Lite Detroit become human.
Sen skaffade jag ett fortnite-konto så jag kan spela med min dotter.. hittils har vi spelat en match tillsammans.. och en seger så klart🏆så det blir det ikväll tillsammans med henne🥰

Medlem

Spelat hela veckan, helgen blir det arbeta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

outer worlds varvat med rouge trader. Hypar för fallout 4 grejen


signatur

Allätare

Releasehästryttare

Tinkerlands Prologue

Medlem

Warzone 💗


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Jag kommer fortsätta köra varv på Nordschleife i Assetto Corsa Competizione.

Medlem

Om jag känner mig kreativ - Cities Skylines 2. Om inte - Morrowind och kika igenom Tamriel Rebuilt, annars så har jag haft min årliga playthrough av Deus Ex än.


signatur

"Maranax infirmux" - Cultist

Medlem

Horizon DLC (burning shores) på PC. Fy fasen vad snyggt det är!

Medlem

Beyond a Steel Sky. Tänkte köpa Kingdom Come: Deliverance också!

It's not a lake, it's an ocean

Har inte alls kommit igång sedan jag klarade ut Alone in the Dark. Behöver en nytändning. Får se vad det blir. Antingen det meditativa Promenade till PS5 eller kanske Airoheart till Xbox.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag spelar Days Gone på pc.

Medlem

Troligen Kingdom Come Deliverance. Blev lite sugen efter Monstertarzans recension.

Sitter och tankar ner det nu.

Medlem

Såg en tråd om division 2 på fz förut och blev sugen på att återbesöka Washington och New York så det får det nog bli the division 2

Medlem
Medlem

Counter-Strike 2.
Har haft ett längre break från CS och inte spelat sedan CS:GO, så cirka två år plus. Har kört det lite i veckan och tycker att det börjar kännas riktigt kul igen. "Aimen" är rostig men muskelminnet börjar komma tillbaka.

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

Lite Detroit become human.
Sen skaffade jag ett fortnite-konto så jag kan spela med min dotter.. hittils har vi spelat en match tillsammans.. och en seger så klart🏆så det blir det ikväll tillsammans med henne🥰

Detroit: Become Human, riktigt bra spel! Måste köra igenom det en gång till blev jag påmind om.

Medlem

Fick lust att göra en till genomspelning av Battletech (PC)

Utöver det fortsätter jag att köra Xenogears: Perfect works mod (PS1), Conception II (PSVita) samt Labyrinth of Galleria (PS5)

Fick även lust med Detraoit: Become Human igen efter föregående inlägg. Men får ta det någon annan helg

Medlem

Noita!
https://store.steampowered.com/app/881100/Noita/


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Detroit: Become Human, riktigt bra spel! Måste köra igenom det en gång till blev jag påmind om.

Inte kommit speciellt långt, och tänkte att det gör inget om det tar lång tid. Har legat i back-loggen i en evighet.
Men än så länge gillar jag det väldigt mycket..
är tempot samma genom hela spelet eller ökar det något?
Känner att det skulle må bra av lite tempoökning ibland

Medlem

Blir till att spela, Slay the Spire och Maffia 3.

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

Inte kommit speciellt långt, och tänkte att det gör inget om det tar lång tid. Har legat i back-loggen i en evighet.
Men än så länge gillar jag det väldigt mycket..
är tempot samma genom hela spelet eller ökar det något?
Känner att det skulle må bra av lite tempoökning ibland

Själva spelmekaniken är likadan genom hela spelet.

Handlingen i spelet och introduktionen av alla karaktärer är mest seg, och rätt långsam ibörjan. Det växer ju mer man börjar greppa alla karaktärer/sidospår och då börjar det, liksom en bra bok bli, något man inte vill släppa ifrån sig och vill veta hur allt slutar.

Medlem

Det blir lite WoW, Sonic Superstars och Street Fighter 6 . Det Yakuza liknade upplägget i det sistnämnda är riktigt kul.

Medlem

Ska erövra med brorsan i Age of Empires 4 denna helg 👍

Medlem

Blev sugen på att spela igenom Final fantasy Remake igen efter Rebirth så det är precis vad jag gör.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Själva spelmekaniken är likadan genom hela spelet.

Handlingen i spelet och introduktionen av alla karaktärer är mest seg, och rätt långsam ibörjan. Det växer ju mer man börjar greppa alla karaktärer/sidospår och då börjar det, liksom en bra bok bli, något man inte vill släppa ifrån sig och vill veta hur allt slutar.

Låter ändå bra. Tycler som du säger att inledningen varit liiite seg. Men tillräckligt intressant för att väcka intresse att spela vidare. En bra balans.
Gameplayet har jag inte några större problem med meb kameran kan vara lite frustrerande ibland

12
Skriv svar