Snabbkollen – Dina förväntningar på Star Wars Outlaws?

Robot
Snabbkollen – Dina förväntningar på Star Wars Outlaws?

Fågel, fisk eller mittemellanmjölk?

#snabbkollen


Medlem

Tänker inte ha några förväntningar alls, det är bäst att bara skita i det till release och se vad det faktiskt blir


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Böjkött med tanke på att de låser content första dagen bakom girighetspass som är svin dyrt när det redan kostar 800 spänn.

Medlem

Dialogen och rösterna låter riktigt b-film...

Medlem

blir nog okej. jag är en av dom få som gillar Ubisoft formulan så jag kommer nog gilla spelet

Medlem

Hade högre förväntningar efter första revealen med gameplay från förra året, än den videon som släpptes igår, men lär blir skoj ändå

Medlem

Min spådom är att det kommer att vara jävligt mysigt att vara i den världen som en småskurk etc. men att spelet kommer vara lite väl enformigt och plågas av prestandaproblem. Får se om det stämmer eller ej.

Medlem
Skrivet av MassEffect:

Dialogen och rösterna låter riktigt b-film...

Som originaltrilogin då, så alla s.k. äkta Star Wars fans borde känna sig som hemma 😊

Medlem

Bojkott för prismodellen. Riktiga svin är dom.

Medlem

Ska bli skönt med ett starwars spel som inte fokuserar på Jedis.

Medlem

För ett par år sedan hade hypen varit hög. På filmfronten har Disney kört varumärket rätt ner i smutsen med 99% skräp medan EA gjort detsamma på spelfronten. Numera blir man trött bara av att se Star Wars-stilen.

Geeks Gaming

Då det är ubisoft kommer de bara va "okey" med 200 miljoner ikoner över hela karta. Kassa sidouppdrag och b-känsla på main uppdragen.

Medlem

Väntar på recensionerna men jag misstänker tusen collectibles och hundratals torn för att låsa upp kartan. Önskar mig lite mer Uncharted från en titel som denna. Vi får se, de har min uppmärksamhet iaf!

Medlem

De marknadsför det som att man är en brottsling, men du kommer med ett levande gosedjur och är superdupergoodygoodytwoeshoes och skulle AAAAAAALDRIG göra något elakt.

Så mao kommer du spela en rebell. Det är bara en tidsfråga.

Sen SBI inblandningen gör det hela skakigt ovanpå det.


signatur

I drank what?

Medlem

Massive har än så länge inte gjort mig missnöjd med något spel de gjort.

Medlem

Man hoppas ju..


signatur

Meep!

Medlem

Känns väldigt "disneyfierat" och det är inget positivt, iaf inte med den starwars settingen det ska spelas.
Skrev i en tidigare tråd, det ser ut som man spelar ett flickebarn med ett levande gosedjur som medhjälpare.
Har inga förväntningar. Massive kanske är plus, Ubisoft ett minus.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Story trailer känns svårt att få känsla av hur spelupplevelsen kommer bli, men det som fick mig sucka lite var hur platt huvudkaraktären kändes. Det känns som hon ska vara en cool actionhjälte som osar iskall attityd och coolhet. Vilket min första reaktion att det kändes aningen forcerad än naturligt. Men det är bara handplock scener ur sitt koncept så håller mig objektiv positiv att storyn kommer vara intressant.

Kriminella världen i skuggan av imperiet tycker jag är coolt upplägg så hoppas dom gör något bra av det.

Medlem

110 dollar för singleplayer spel känns lite overkill. Verkar vara nåt Exklusive mission som inte annars följer med basversionen?

https://store.ubisoft.com/us/star-wars-outlaws/645ba713a9ce04...

Medlem

Definitivt inte samma känsla som efter förra gameplay-videon, tyvärr:(. Kan bli bra ändå dock men nästan mer sugen på Jedi Survivor som jag ännu inte spelat.

Medlem

Förväntar mig ett blekt spel som folk kommer hylla för det är star wars.
Om det förstör lore eller har mediokert gameplay spelar ingen roll det är star wars!

Kul med yttligare en Kathleen kennedy insert som huvudkaraktär.
Saknat sånna i lucas film/arts produktioner

Medlem

Med tanke på de andra liknande starwars spelen där den enda belöningen man får av att utforska världen var cosmetics, som därmed inte alls föll mig i smaken, så antar jag att det här lär vara likadant och inget för mig.

Gen
Medlem
Skrivet av enborn:

110 dollar för singleplayer spel känns lite overkill. Verkar vara nåt Exklusive mission som inte annars följer med basversionen?

https://store.ubisoft.com/us/star-wars-outlaws/645ba713a9ce04...

Jag läser 70 dollar, eller 769 SEK om man byter till Sverige vilket inkluderar cosmetics.
Gold kostar löjliga 1199 SEK om man måste ha EA och Season Pass (för ett SP spel, haha)
Ultimate ligger på otrevliga 1419 SEK och inkluderar en drös cosmetics.

Ser inget om nån mission?

PS. Förr i tiden kunde man dra av 20% på pre-order priset med Ubisoft points. Sjukt surt att man inte kan göra det längre

Medlem

Hennes hår ser helt dött ut i senaste videon. Inga skuggor och faller onaturligt. Jämför med första videon så såg det mer filmat ut än det gör nu. Men det är väl så dom gör, koncept film som inte kan leva upp till vad de egentligen skapat.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Trailern gjorde inte en köpsugen direkt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Varför pratar alla ”Ubisoft formulan ”? Tror ni på allvar att Ubisoft bara ger ut ett spel om det ser ut som AC? Jag tror det här blir roligt.

Medlem
Skrivet av Gen:

Jag läser 70 dollar, eller 769 SEK om man byter till Sverige vilket inkluderar cosmetics.
Gold kostar löjliga 1199 SEK om man måste ha EA och Season Pass (för ett SP spel, haha)
Ultimate ligger på otrevliga 1419 SEK och inkluderar en drös cosmetics.

Ser inget om nån mission?

PS. Förr i tiden kunde man dra av 20% på pre-order priset med Ubisoft points. Sjukt surt att man inte kan göra det längre

Man borde kunna få köpa det billigare om dom tar bort all cosmetics ur spelet utan möjlighet att låsa upp fler cosmetics.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag tror det blir minst så pass bra att man vill spela igenom hela spelet iaf, jag känner mig taggad för ett nytt starwars spel.

Medlem
Skrivet av Gen:

Jag läser 70 dollar, eller 769 SEK om man byter till Sverige vilket inkluderar cosmetics.
Gold kostar löjliga 1199 SEK om man måste ha EA och Season Pass (för ett SP spel, haha)
Ultimate ligger på otrevliga 1419 SEK och inkluderar en drös cosmetics.

Ser inget om nån mission?

PS. Förr i tiden kunde man dra av 20% på pre-order priset med Ubisoft points. Sjukt surt att man inte kan göra det längre

Under girighetspasset:
"The "Jabba's Gambit" exclusive mission available at launch "

De låser alltså innehåll som redan är klart bakom betalvägg.

Medlem
Skrivet av Gen:

Jag läser 70 dollar, eller 769 SEK om man byter till Sverige vilket inkluderar cosmetics.
Gold kostar löjliga 1199 SEK om man måste ha EA och Season Pass (för ett SP spel, haha)
Ultimate ligger på otrevliga 1419 SEK och inkluderar en drös cosmetics.

Ser inget om nån mission?

PS. Förr i tiden kunde man dra av 20% på pre-order priset med Ubisoft points. Sjukt surt att man inte kan göra det längre

Tolkar som att Season Pass innehåller content från dag ett.
"The "Jabba's Gambit" exclusive mission available at launch"

123
Skriv svar