Vi spelar (vad som kan vara) ett nytt Fallout. Vad lirar du helgen?

Robot
Vi spelar (vad som kan vara) ett nytt Fallout. Vad lirar du helgen?

Uber tillbringar helgen med "Han-Man". Sämre sällskap kan man ha!

#spelhelg


Medlem

Har nyligen börjat med God of War Ragnarök. Fortsätter med det, men det här är min jobbhelg, så vet inte hur mycket jag hinner spela.

Medlem

Ska spela klart Mafia 2 som jag började spela efter att sett klart Tokyo Vice för några dagar sedan, blev ett sug på den typen av spel
Ska nog ta mig för Mafia 3 efter det.

Medlem

Blev klar med Elden Ring i veckan, så nu sänker jag tempot och kastar loss min lilla trålare i mysrysliga Dredge.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det blir troligtvis en salig blandning mellan
Ghosts of Tabor
Into The Radius
Asgards Wrath 2
Baldurs gate 3
Xcom 2

Riktig spelhelg med andra ord som kommer sen sträcka sig över hela nästa vecka


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Ambassadör
Xbox

Det blir Diablo IV!


signatur

Jump in.

Medlem

Lirar om Bioshock 2. Jag har just kommit till Fontaine Futuristics (= crazy time!) 😄 Nästa helg blir det en massa Duke Nukem gissar jag. Beställde en Evercade EXP idag 😊

Medlem

CS2 och skylla förluster på medspelarna. 👍

Medlem

Har kommit in i Rise of the Ronin, grymt kul än så länge!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Jag ska köra runt Nordschleife i ACC tills jag blir galen eller lär mig banan. Kanske båda samtidigt, who knows?

Ser ni en Bentley som ligger upp och ner så är det bara jag som vilar....

Medlem

Blir en femte genomspelning av BG3 nu när Deluxe Edition äntligen har anlänt


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Stardew Valley fick ju sig en rätt rejäl uppdatering (1.6) nyligen, så det blir att kasta sig in i det igen. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

RISE of the Ronin!

Medlem

Spelar lite Factorio och XCOM 2

NuZ
Testpilot

Blir lite Elden Ring och få nya karaktärerna till RL125 för massiva invasioner när expansionen släpps senare i år. Blir väl att försöka invadera Han-Man en del också om den bedårande krigaren inte solokör allt 😝


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Ratchet and Clank (2016) kan nog bli klar om jag prioreterar spel i helgen.

Efter det blir det Detroit: become human

Medlem

Diablo IV ramlade ju nyligen in på Gamepass så det tackar man för och uppehåller sig med i helgen 👍

Horizon Forbidden West på datorn. Tar det jävligt lugnt med story questen, för jag är den sorten som tappar intresse i mina spel efter storyn är klar. Sålänge jag har ett uppdrag kvar kan jag fortsätta att springa runt ich larva mig. Göra klart alla andra quests, utmaningar och så. Men så fort jag inte har story kvar känns allt meningslöst. Samma sak med NG +

Medlem

No mans sky. Jobbar på de 2 sista throphy innan jag får platina.

Redaktör
Skrivet av Nasder:

Jag ska köra runt Nordschleife i ACC tills jag blir galen eller lär mig banan. Kanske båda samtidigt, who knows?

Ser ni en Bentley som ligger upp och ner så är det bara jag som vilar....

Bör inte ta mer än några år.

Banan är fabulös när man lärt sig den. Kör med racinglinje eller liknande, tids nog fastnar den i muskelminnet. I alla fall tillräckligt mycket för att ta sig runt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Bör inte ta mer än några år.

Banan är fabulös när man lärt sig den. Kör med racinglinje eller liknande, tids nog fastnar den i muskelminnet. I alla fall tillräckligt mycket för att ta sig runt.

Jag kör 20min race (3 varv, 6x time och start kl 20 med varierande väder) med en AI på en nivå där jag kan haka på. Just nu ligger AIn på 88% och jag lyckades komma i mål på femte plats i mörker. Även om det bara var femte plats med en AI på "låg nivå" och jag var in i väggen en gång (gled av och smekte väggen bara) så kändes det riktigt bra. Det blev en liten fistpump och blinkande med helljus vid målgång. Aldrig gillat banan egentligen, men kände att det var dags med ACC. Helt underbar.

Jag är nu på nivån att jag är helt reko på stora delar av banan. Kämpar med rytmen på sektionen mellan de två karusellerna. Det är en sådan rejäl bana att det tar ett bra tag innan den sitter.

Tar man Zolder, den bana jag kör mest och verkligen gillar, den har 10 kurvor, Nordschleife har 170....

Målet är att kunna köra ett 2h race på söndag med en AI på närmare 95% i en BMW eller Bentley.

Medlem

Är i slutet av dragons dogma 2 så det lär bli att spela färdigt det. Sen skulle jag gissa att det blir helldivers 2 för resten av slanten .

Medlem

Work work, men kanske kan klämma in lite cock-out, jag menar cook-out 😏. Ha, man är 12 i huvudet än....

Redaktör
Skrivet av Nasder:

Jag kör 20min race (3 varv, 6x time och start kl 20 med varierande väder) med en AI på en nivå där jag kan haka på. Just nu ligger AIn på 88% och jag lyckades komma i mål på femte plats i mörker. Även om det bara var femte plats med en AI på "låg nivå" och jag var in i väggen en gång (gled av och smekte väggen bara) så kändes det riktigt bra. Det blev en liten fistpump och blinkande med helljus vid målgång. Aldrig gillat banan egentligen, men kände att det var dags med ACC. Helt underbar.

Jag är nu på nivån att jag är helt reko på stora delar av banan. Kämpar med rytmen på sektionen mellan de två karusellerna. Det är en sådan rejäl bana att det tar ett bra tag innan den sitter.

Tar man Zolder, den bana jag kör mest och verkligen gillar, den har 10 kurvor, Nordschleife har 170....

Målet är att kunna köra ett 2h race på söndag med en AI på närmare 95% i en BMW eller Bentley.

Det låter mer som att du skulle varva mig än att du behöver min hjjälp...


signatur
Medlem

Blir en mix i helgen.

Conception II (PSVita) Finns även via steam.
X4 Foundations 7.0 public beta (PC)
Stellaris 3.11.3 Eridanus open beta (PC)
Labyrinth of Galleria: The moon society (PS5)
Xenogears: Perfect works mod (PS1)

Medlem

Helldivers 2 och Ghostwire:Tokyo


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det låter mer som att du skulle varva mig än att du behöver min hjjälp...

Det har tagit många timmar, många restarts. Tror jag bara lyckats köra klart 3 sådana race sedan Torsdags.... I början så körde jag GT2 bil och lyckades följa en GT4 AI bils tempo med typ 85% AI.

Nu ska jag ta mig några avslappnande varv på Zolder, sen äta frukost och göra ärenden och sen kommer resten av dagen bestå av det gröna monstret.

Medlem

Det blir Farming simulator 22 och Black One blood brothers

Medlem

Det kommer att bli en hel del Skul misstänker jag. Får Dead Cells-vibbar av gameplayet vilket är den finaste kommentaren jag kan ge.

Vill också mysa lite så det får bli en ny runda i BG3. Är dock lite skeptisk, får känslan av att det inte har så högt omspelningsvärde som det ger sken av och som jag är ute efter. Använder Elden Ring som måttstock vilket kanske är orättvist.

Har även Ghost of Tsushima på nedladdning, tänkte dra igenom dess DLC.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag vann en halvt irrelevant summa pengar på travet förra helgen, så jag tog det som ett tecken och införskaffade Baldur's Gate 3. Jag har aldrig riktigt lirat den typen av spel förut, men än så länge är jag väldigt imponerad😃

1
Skriv svar