Steam spring sale!

Medlem
Steam spring sale!

Då var det dags!

Jag tänkte höra om lite rekommendationer angående VR titlar. Jag hoppas se några komma till bra pris framöver och kommer skumma butiken lite varje dag.
Är det någon titel som forumet kan tipsa om (till bra pris)? Jag är lite av allätare och ny på VR;

Cook (cock; tihi 12 åringen kom fram 😆) out VR och the Forrest har köpts nu, och Contractors har varit underhållande (lite som referens).

Tacksam för tips om guldkorn!

Medlem

Walkabout mini golf. Finns en bundle med alla banor. OM du har någon att spela med dvs.

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Walkabout mini golf. Finns en bundle med alla banor. OM du har någon att spela med dvs.

Det har jag, tack för tipset! Skall se om jag kan sälja in det hemma hos sambon efter jag fått sova lite. 🌞

Medlem

Ser ut att vara något för mig definitivt; tackar!

Medlem

Blev 4 köp
Aliens dark decent
Summer house
Little hope (dark pictures tror jag serien heter)
From the ashes (dark pictures)

Vad jag ville ha: Steamdeck 😤

Medlem

Lite sugen på cult of the lamb och diver dave.

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Det har jag, tack för tipset! Skall se om jag kan sälja in det hemma hos sambon efter jag fått sova lite. 🌞

Ni har var sitt headset? Med var sin dator att köra virtual desktop mot?

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Ni har var sitt headset? Med var sin dator att köra virtual desktop mot?

Yepp. Köpte quest 3. Jag har ett 4080, och hon håller fast vid 1660 ti. Jag har varit orolig att hennes måste uppgraderas, men än så länge flyter det på.

Medlem

Into The Radius - Survival shooter. Gör uppdrag, ta hand om dina vapen (många vapen finns), mycket bra spel

The Light Brigade - Rogue-lite Shooter. riktigt kul, "bara en omgång till".


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Yepp. Köpte quest 3. Jag har ett 4080, och hon håller fast vid 1660 ti. Jag har varit orolig att hennes måste uppgraderas, men än så länge flyter det på.

Ah men då så

Medlem
Skrivet av Molotov:

Into The Radius - Survival shooter. Gör uppdrag, ta hand om dina vapen (många vapen finns), mycket bra spel

The Light Brigade - Rogue-lite Shooter. riktigt kul, "bara en omgång till".

Båda testade nu;
Radius föll mig verkligen i smaken, The Light Brigade skall få lite mer tid. Sistnämnda är lite i en grå-zon för mig iom det är rogue-like och är inte min genre, egentligen. Tack för tipsen dock, båda håller bra kvallitet och som sagt första kommer förstöra många timmar.

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Båda testade nu;
Radius föll mig verkligen i smaken, The Light Brigade skall få lite mer tid. Sistnämnda är lite i en grå-zon för mig iom det är rogue-like och är inte min genre, egentligen. Tack för tipsen dock, båda håller bra kvallitet och som sagt första kommer förstöra många timmar.

Kul att du gillade Into the radius.
Tycker det är ett spel som fått oförtjänt lite uppmärksamhet förutom kanske från några youtubers som verkligen är/var dedikerad till spelet.

Om du vill självplåga dig lite så spela på ironman mode


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Kul att du gillade Into the radius.
Tycker det är ett spel som fått oförtjänt lite uppmärksamhet förutom kanske från några youtubers som verkligen är/var dedikerad till spelet.

Om du vill självplåga dig lite så spela på ironman mode

Haha, nej. Jag tror jag börjar lätt iaf. Bara omhändertagande av vapen kommer vara lite av en utmaning. Har inte hunnit långt, men inte fått känna av hur fort det blir trasigt.

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Haha, nej. Jag tror jag börjar lätt iaf. Bara omhändertagande av vapen kommer vara lite av en utmaning. Har inte hunnit långt, men inte fått känna av hur fort det blir trasigt.

Jo det är det, det går inte sönder så snabbt men man ser på vapnena när dom blir slitna.
Mitt tips är att fixa utrustningen när man är färdig med en raid och tillbaka i basen. För avslutar man så är det jobbigt att börja just med att fixa till allt när man startar nästa gång


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar