Lets make Arma 3 - Wasteland great again

Medlem
Lets make Arma 3 - Wasteland great again

Ärade spelare,
Har du längtat efter att dyka in i den ultimata krigssimulatorn? Då är det dags att ge dig in i Arma 3 Wasteland! Utforska en utomordentligt omfattande öppen värld där taktik, samarbete och överlevnad är nyckeln till triumf.
Inom Arma 3 Wasteland väntar en imponerande arsenal av vapen och fordon som täcker hela spektrumet av modern krigsföring. Här är ett axplock av fordon och vapen som står till ditt förfogande:

Fordon:
• Stridsvagnar: M1 Abrams, T-100 Varsuk, Kuma, T-140 Angara, MBT-52 Kuma, T-140K Angara, T-140K1 Angara, T-140K2 Angara
• Stridsfordon: IFV-6c Panther, BTR-K Kamysh, AFV-4 Gorgon, BTR-70, BTR-80, BTR-90, BTR-70M, BTR-60, BTR-90, BTR-90 HMG, BTR-90 GMG
• Flygplan: A-164 Wipeout, F/A-181 Black Wasp II, To-199 Neophron, A-143 Buzzard, A-149 Gryphon, A-149 Gryphon (CAS), A-149 Gryphon (AT), A-149 Gryphon (AA)
• Helikoptrar: AH-99 Blackfoot, CH-67 Huron, MH-9 Hummingbird, Mi-48 Kajman, WY-55 Hellcat, Mi-290 Taru
• Terrängfordon: Hunter, Offroad, Quadbike, MRAP Nyx, Prowler, HEMTT, Zamak, HEMTT, Tempest, Strider, Qilin, Gorgon, Marshall, Quadbike, Quadbike armed

Vapen:
• Gevär: MX-serien, Katiba, TRG-21, AK-12, AKM, AKS-74U
• Prickskyttegevär: MAR-10, GM6 Lynx, ASP-1 Kir, M320 LRR, Mk18 ABR, Rahim
• Kulsprutor: MK200, SPMG .338, Navid, Zafir, Mk200, SPMG .338 (Black)
• Granatkastare: Mk6 Mortar, MAAWS Mk4, RPG-7V2, RPG-42 Alamut, RPG-32, Titan MPRL, Titan MPRL Compact

Vår grupp (SFA) har främst fokuserat på att spela på servrar som förmedlades av Armajunkies, men även om den nu har lagts ned, har vi hittat ett nytt hem på noAims servrar på grund av det större spelarantalet. Alternativt kan man prova bl.a Wonkru servrarna som erbjuder en mer balanserad ekonomi och en ännu mer utmanande spelupplevelse.

Med bra grafik(ljussättningen är episk), mångfacetterade anpassningsmöjligheter och en dynamisk, levande spelvärld kommer du att omfamna upphetsningen av modern krigföring som aldrig tidigare. Gör dig redo att ansluta dig till striden och visa upp dina färdigheter i Arma 3 Wasteland - där det ultimata kriget väntar på dig!

Medlem

Ser ju väldigt reklamigt ut, men då jag e kass på att uttrycka mig i skrift fick chatGPT hjälpa mig

1
Skriv svar