Bannad på The Division 2 utan anledning.

Bannad på The Division 2 utan anledning.

Som rubriken talar så spelade jag the division 2 igår/inatt, plötsligt så tappade jag internetet & blev kickad ur spelet, så startade om singeln + spelet, Spelar en stund samma sak händer igen, Men det går tillbaka direkt, då får jag ett?meddelande account banned, Sätter hjärtat i halsgropen (har så mycket progress i spelet).

Kollar min mail, & Har fått ett mail där det står:

Warning Notification
Tom Clancy's The Division 2 - PC
Offense:

We have detected activity on your account which is in breach of our code of conduct. Violations subject to banning include and other behaviors that harm the intended player experience. You are responsible for any activity on your account. This warning was issued after careful review of relevant evidence.

We will continue to monitor Tom Clancy's The Division 2 for inappropriate behavior, as well as take action as needed to preserve the integrity of game.

You may refer to our code of conduct here: Code of Conduct.

This Code of Conduct is supplemental to Ubisoft’s Terms of Use.

Thank you for your understanding in this matter.
Regards,

Har skickat en support-ticket ännu inget svar.

Någon som varit med om liknande?

Har inte använt mods, cheats, eller trashtalkat någon,

Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

Som rubriken talar så spelade jag the division 2 igår/inatt, plötsligt så tappade jag internetet & blev kickad ur spelet, så startade om singeln + spelet, Spelar en stund samma sak händer igen, Men det går tillbaka direkt, då får jag ett?meddelande account banned, Sätter hjärtat i halsgropen (har så mycket progress i spelet).

Kollar min mail, & Har fått ett mail där det står:

Warning Notification
Tom Clancy's The Division 2 - PC
Offense:

We have detected activity on your account which is in breach of our code of conduct. Violations subject to banning include and other behaviors that harm the intended player experience. You are responsible for any activity on your account. This warning was issued after careful review of relevant evidence.

We will continue to monitor Tom Clancy's The Division 2 for inappropriate behavior, as well as take action as needed to preserve the integrity of game.

You may refer to our code of conduct here: Code of Conduct.

This Code of Conduct is supplemental to Ubisoft’s Terms of Use.

Thank you for your understanding in this matter.
Regards,

Har skickat en support-ticket ännu inget svar.

Någon som varit med om liknande?

Har inte använt mods, cheats, eller trashtalkat någon,

Kan det vara så att du fick ny IP eller något efter du tappade internet? Så när du loggade in i spelet igen så trodde deras anti-cheat att någon annan loggat in från en annan plats.
Men hoppas de kan lösa det åt dig.

Medlem

Har du råkat använda VPN medan du spelade?

Inaktiv

Detta är anledningen varför jag avskyr dessa system. Vill inte veta hur många oskyldiga som drabbas. Hoppas det löser sig.

Skrivet av Ronzem:

Kan det vara så att du fick ny IP eller något efter du tappade internet? Så när du loggade in i spelet igen så trodde deras anti-cheat att någon annan loggat in från en annan plats.
Men hoppas de kan lösa det åt dig.

Har inte fått svar än, men kanske är så,

Tack snälla, 🌹

Skrivet av Sarato:

Har du råkat använda VPN medan du spelade?

Jag vet ej, Kan vara så,

Skrivet av anon_332538:

Detta är anledningen varför jag avskyr dessa system. Vill inte veta hur många oskyldiga som drabbas. Hoppas det löser sig.

Jag med, därav det bör finnas offline mode..

Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

då får jag ett?meddelande account banned,

Väldigt tråkigt, hoppas supporten kan reda ut det hela och fixa det.

Förresten, har du aktiverat 2FA på Ubisoft-kontot? Kan vara bra annars för en del konton har blivit hackade och konton som blir hackade blir snabbt bannade.

Skrivet av Nemo:

Väldigt tråkigt, hoppas supporten kan reda ut det hela och fixa det.

Förresten, har du aktiverat 2FA på Ubisoft-kontot? Kan vara bra annars för en del konton har blivit hackade och konton som blir hackade blir snabbt bannade.

Ja speciellt då man har över 6500+ timmar i spelet... Med en massa legendary/rare saker som inte finns kvar.

1
Skriv svar