Rockstar "siktar på perfektion" med GTA VI

Robot
Rockstar "siktar på perfektion" med GTA VI

Och släpper det inte förrän det är "optimerat på en kreativ nivå".

#Gta-6, #Rockstar


Medlem

Nästan varje Rockstar spel blir försenat med minst 1 år. Men jag tror Rockstar är mer förberedda denna gången, dom vill nog helst släppa det till sommaren eller hösten.

Medlem

Vi får nog se GTA V på Switch 2 innan GTA VI släpps Men det blir nog värt väntan så bryr mig inte bara det kommer nån gång under 2025!

Medlem
Skrivet av PsykoFnask1985:

Absolut! Vill även flika in att jag hoppas att dom tar detaljrikedomen från RDR2 in i spelet, liksom ibland var det ju helt löjligt och folk gillade verkligen de.

RDR2 var så galet vackert spel, kunde verkligen leva sig in. Ett av mina favorit spel som jag klarade ut ganska nyligen. Är inte så jätte intresserad i gta, men om de lyckas hålla ner antalet karaktärer som man spelar, och hög detaljrikedom med bra story, ja då kanske det blir ett köp.

Seriöst RDR2 var så bra att när jag hoppas på min häst i AC: Odessy så känns och ser det ut som jag rider i ett ps2 spel 😭

Medlem

Lite synd att en pc version då lär komma tidigast 2026....

Medlem

Hoppas på att man är max 2 karaktärer, helst en. Vad som ständigt gör att jag inte tar mig igenom GTAV är att man har flera gubbar att hoppa mellan. Och ja, detaljrikedomen i RDRD2 räknar man nästan med.

Skribent

Rensat. Ta snacket om politik och laddade ämnen någon annanstans, tack.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Rensat. Ta snacket om politik och laddade ämnen någon annanstans, tack.

Vet inte vad andra skrev men kan tycka att borde vara tillåtet att skriva en önskan om att Rockstar tar upp och driver med diverse aktuella samhällsfenomen. Kan förstå om inlägget gav upphov till någon politisk diskussion att de kommentarerna tas bort men det borde inte påverkat min första kommentar.

Medlem

Kommer nog Sep 2026.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skribent
Skrivet av Poke_85:

Vet inte vad andra skrev men kan tycka att borde vara tillåtet att skriva en önskan om att Rockstar tar upp och driver med diverse aktuella samhällsfenomen. Kan förstå om inlägget gav upphov till någon politisk diskussion att de kommentarerna tas bort men det borde inte påverkat min första kommentar.

Kommentarer om woke, PK etc. leder oundvikligen till folk som svarar, och sen kommer tjafs, sidospår och dålig stämning som ett brev på posten, med spaltmeter av inlägg som någon sedan måste läsa igenom och rensa bort, gång på gång. Även om det inte är något större fel på ett specifikt inlägg kan det vara nödvändigt att ta bort det, eftersom samma diskussioner annars blossar upp på nytt när folk svarar på det.

Men nu är vi off-topic igen, så vi återgår till att snacka om spelet.

Medlem

Och här sitter jag och har inte ens spelar GTA5 ännu, trots att jag plockade det gratis från Epic.

1
Skriv svar