Titeln på det kommande Indiana Jones-spelet kan ha luskats ut

Robot
Titeln på det kommande Indiana Jones-spelet kan ha luskats ut

Hur som helst får vi det svart på vitt nästa vecka.

#Indiana-jones, #Machinegames


Redaktör
Ponny

Kan ju känna att exempelvis "The Fate of Atlantis" har lite mer oomph än "Den jättestora cirkeln!" Men ja, finns säkert nån klok tanke om det skulle vara den här titeln.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Kan ju känna att exempelvis "The Fate of Atlantis" har lite mer oomph än "Den jättestora cirkeln!" Men ja, finns säkert nån klok tanke om det skulle vara den här titeln.

Absolut! Vill man göra ett Indy spel så bör det vara i samma stuk som Fate of Atlantis tycker jag. Men dessvärre så lär vi få ett tredjepersons action spel som mycket annat som släpps idag.

Medlem

...Jerk!

Press X to flip your whip.

Medlem

The great circle.. of något.
Bara great circle låter ju rätt lamt.

Medlem

Som jag skrev i andra tråden, om det stämmer så kan titeln möjligen syfta på stenkretsar. Arkeologer är inte säkra på syftet och de finns på flera olika platser på jordklotet (även om Britterna leder) så det är en ganska bra premiss för äventyr.

Medlem

Vadå great circle? haha


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vadå great circle? haha

Alltså runt jorden.

Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:

Alltså runt jorden.

Ah right!

Det låter asdåligt. Hoppas det är fel, jag antar att det inte kommer heta så.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Skoj att Xboxen får lite intressanta exklusiva titlar. Förväntar mig att det kommer att bli bättre på den fronten framöver.

Medlem

Ska bli spännande att se vad det blir av detta. Är skeptisk och förväntar mig en slätstruken kopia av Tomb Raider/Uncharted. Blir det så så dör en stor del av mitt intresse.

Men hoppas kan man alltid. Vill gärna ha något rätt mörkt, mystiskt och långsamt. Inte massa pangpang och överdrivna setpieces (en del får gärna finnas). Hellre spöken, mumier, uråldriga sekter, skatter, pussel, osv, än en massa nazister/människor som ska has ihjäl. Hade till och med gärna sett lite skräck här. Ex ett underjordiskt tempel där eld och övernaturliga saker från en svunnen tid härjar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar