FZ nyårsfirar i Valhalla – hur ser din spelhelg ut?

Robot
FZ nyårsfirar i Valhalla – hur ser din spelhelg ut?

Hinner du spela mellan hummertuggorna?

#spelhelg


Medlem

Oh, Helt missat GoW Valhalla, sitter med ettan på PC. Tror det blir en uppstart av PS5:an inom en väldigt snar framtid

Medlem

Blir att lägga lite fler timmar på WH40k: Rogue Trader - fortfarande rejält buggigt, men som vanligt patchar Owlcat på löpande band, även nu i mellandagarna. (Misstänker att de firar jul nästa vecka.)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Började köra Ghostwire Tokyo får se om det lyckas hålla intresset uppe så man kör igenom hela spelet. Än sålänge är det rätt intressant iaf.

Medlem

Ska se om jag hinner med att spela färdigt Sea of Stars i helgen

Medlem

Tänker köra lite mer Dredge. Vilket spel! Lite som Dave the Diver, man kan koppla av riktigt fint och ha det mysigt även om Dredge är mycket mörkare än Dave the Diver rent visuellt. Jag Kommer plöja ner några timmar över helgen med Dredge men har också planer på att testa Detroit: Become Human som legat i biblioteket längre än vad jag vill erkänna. Läste en artikel här på FZ om att det hade sålt bra och då kom tanken att man borde testa ändå. Det har fått ett bra omdöme av många så det ska bli intressant.

Medlem

Har hittat tillbaka till Generation Zero igen. Tillsammans med detta blir det även Alien Isolation och Hearthstone Battlegrounds

Medlem

Helgen består äntligen av Tears of the kingdom! Har hållit på det länge nog 🥳

Medlem

Har hamnat i EVE-träsket igen, så det blir att fira nyårsafton i rymden.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag jobbar 🙁 men blir det någon tid över så fortsätter jag nog med Star Ocean: First Departure R på Switchen.

Medlem

WH40k: Rogue Trader (PC) CRPG.
Labyrinth of Galleria (PS5) DRPG.

Sedan får vi se!

Medlem

GoW: Valhalla blir det för min del

Medlem

Super Mario Wonder med dottern, sen har jag börjat spela Disco Elysium som jag snappade upp på rea.

Medlem
Skrivet av Idon:

Tänker köra lite mer Dredge. Vilket spel!

Dredge lät ju kanon!
Försökte och körde nån timme nyss innan jag gav upp och avinstallerade.
"Överprisat gratis-mobilspel" sa nån på Steam-reviews angående fiskandet, och precis så kände jag också.
Kanske kul om man ger det mer tid, men jag gav upp.
Förvånad över de höga Steam-betygen, så kanske mig det är något fel på

Medlem

Hamnade av "misstag" in på epic store och hittade ratchet and crank, resten kan ni nog räkna ut.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har fått ordning på mina sparfiler till Baldurs Gate 3 så fortsätter med det. Är inne i akt 3. Förutom att striderna är lite sega ibland är det ett superkul spel.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Jag hoppas på att runda av Hearts of Stone-expansionen till Witcher 3 som påbörjades förra veckan. Innan detta så var min senaste sparfil från 2017. Det tog ett tag innan jag kom in i stridssystemet igen men nu sitter jag här och gör allt annat än main quest. Så det återstår att se om jag kanske äntligen samlar ihop till ett komplett witcher gear istället. Eller båda. Eller något helt annat.

Medlem

Jag fortsätter med eskapaderna i Far Cry 6.

Trots den knäppa designen med hur olika typer av ammunition funkar så är det ändå rätt underhållande spel.

Jag kör mest stealth men
när skiten brakar loss (vilket det ofta gör) så funkar explosiva samt incendiary ammo bra på det mesta — vilket är ett utmärkt sätt att komma runt den knäppa ammodesignen.

Medlem

Det blir Stellaris med alla DLC för mig. Kanske lite House Flipper 2.

Medlem

Luigis Mansion 3

Medlem

Blir Warhammer Darktide med frugan. Vi ska försöka klara Heresy nivå igen efter julhelgens misslyckande (Ogryn var ingen bra ide) och så blir det väl Minecraft tillsammans när man fått i sig för mycket alkohol och det blir för svårt att sikta/tänka. Det är alltid chill.

Medlem

Det blir att försöka fortsätta nöta Cyberpunk 2077 & Sekiro

Medlem

Ska flyga mossie i dcs 😀

Medlem

Jag försöker klara storyn i Gow Ragnarök någon gång. Så att jag kan börja spela Valhalla! Tyvärr så spelar jag så många andra spel samtidigt så det kommer att ta ett tag och jag vill inte stressa ett så bra spel som GoW! Spelar också Dave the diver,Apex,Coral Island,Outer Wilds, Megan 11, pixel junk Monsters 2 just nu. Och önskar att jag kunde spela Spiderman 2 igen för det spelet är inte färdigspelat.....(och spelar varje dag Slay the spire på Switch för att kunna somna).

Medlem

Avatar: Frontiers of FarCry. Köpte Ubi+ en månad för att spela genom det och det känns som det var rätt beslut att inte köpa det.


signatur

I drank what?

Medlem

Spelar The Journey Down. Har just klarat Chapter 1&2 och ska nu påbörja 3:e och sista delen. Härlig Jazz musik, gillar man äventyrsspel är detta att rekommendera.

Medlem

Hade tänkt att flyga lite MSFS, men köpte en Thrustmaster airbus joystick, så jag valde att vänta tills den kommer.

Det blev EA WRC till en billig prislapp, blev väldigt positivt överraskad.

Var så vackert att höra karläsaren säga "bumps" och jag är van vid att det bara är tuta och köra. Fronten slängs upp i luften, jag missar kurvan och rullar några varv ut på savannen i Kenya.

1
Skriv svar