Vinn Battlefield: Bad Company 2!

Inaktiv

plz let me win! måste ha något att göra på sjukhuset veckan efter

Medlem

Känner att min lycka blir total om man vinner detta!
ny dator och ett gratis spel till! woho!

Medlem

Piss enkla frågor


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Första frågan var klurig. Tyckte att den frågan var konstig eftersom... ja, hur som helst, hoppas jag svarade rätt.

Tror du har fel för jag kommer ihåg det som om var igår:)))


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Vad jobbigt, kan man börja om frågorna?

Mitt internet segade, så det blev att jag svarade fel på fråga 3... drygt

ÖH hur lyckades du med det?:s


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Easy


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Remus:

Låt mig vinna FZ! Trogen medlem sedan 2004! Och varit med på minst 80% av alla tävlingar.

Har precis köpt en ny dator också bara för det här spelet, har 104 kr kvar på kontot och måste leva på det ett par dagar framåt! Har inte råd med spelet!

Jag skall hålla tummarna medans jag sover ända fram till tävlingens slut! Detta är precis vad jag behöver!

Så du har haft "lyxen" att ha råd med en ny dator och måste leva på 104 kr till på torsdag då dom flesta får lön etc och du har inte råd med spelet? Du har 9 dar på dig att lyckas skramla ihop 450kr och eftersom du hade råd med ny dator tror jag du kommer ha råd f.o.m. torsdag då du nog får lön, du har ju ändå 9 dar på dig tills release, jag tror det hinner bli torsdag innan det.

Medlem

Bara att hoppas på det bästa nu.

Medlem
Skrivet av Remus:

Låt mig vinna FZ! Trogen medlem sedan 2004! Och varit med på minst 80% av alla tävlingar.

Har precis köpt en ny dator också bara för det här spelet, har 104 kr kvar på kontot och måste leva på det ett par dagar framåt! Har inte råd med spelet!

Du skulle kanske ha tänkt på de innan du köpte ny dator. Skulle jag ha köpt en dator enbart för ett spel så skulle jag ha sett till så ja även hade råd med spelet, men lycka till

Medlem

Ordentligt lätta frågor. Men jag ställer inte upp. Har redan bokat så jag låter er andra få en större chans nu :>

Medlem

Till Fz redaktionen! Hej kan inte jag få ett bc2 till Pc gratis! för jag fyller år den 3 mars. Tack på för hand;)

Medlem

Skulle bli en sån underbar present till farsan

Satt o spelade kinesiska/japanska versionen av BF1942 tror jag, var på nått konstigt språk, var väldigt ung och spelade det hos min bästa polare ^^ Installerade det från nån PCgamer skiva eller nått liknande xD

Medlem

Känns som det kommer bli en av de "stora" tävlingarna med flest deltagare. Hoppas att min lott dras i hjulet.
Lycka till.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Oh min första tävling.

Ont om pengar nu, lever på lånade pengar och då kan man inte köpa spel.

Inte lön förrän 25mars och så länge vill man ju inte vänta!

Så jag hoppas att jag vinner trots att det är min första tävling

Medlem

Detta vill man ju verkligen vinna.. håller tummarna

Medlem

Lycka till allihop!

Medlem

Spännande med alla dessa tävlingar!

Medlem

Hoppas bara de har fixat till MP delen. Ladda ner demot igår och kunde spela typ 2-5min innan det kasta ut mig. Hela tiden...

Inaktiv

Snart LAN! Skulle passa fint med ett pris från fz!

Medlem

Ohh suck kunde inte en enda fråga kunde dom inte ha en napoleon total war tävling istället det är 2010 bästa spel annars får väl man lägga ut 400kr då--_

Medlem

Ååå demot Det var tider det...fasen va battlefield har gett en minnen under åren

Medlem
Skrivet av Sleep:

Till Fz redaktionen! Hej kan inte jag få ett bc2 till Pc gratis! för jag fyller år den 3 mars. Tack på för hand;)

haha.. det är rätt många som fyller år runt det datum...

Medlem

Bokade de i januari

Medlem

Må bäste man vinna!

Medlem

Det är en tävling jag faktiskt vill vinna.
Har inte förbokat eller nåt, så det passar med en vinst.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Lycka till nu boys n girls! Bra frågor som fick en att minnas första BF demot Sicka goda dagar det var...


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Toomsie:

Första frågan var klurig. Tyckte att den frågan var konstig eftersom... ja, hur som helst, hoppas jag svarade rätt.

Tror du har fel för jag kommer ihåg det som om var igår:)))

körde sönder demo versionerna för mp och sp när dom kom och så jag är rätt säker på vilket ordning saker och ting kom. den nyare infon var svårare. hoppas jag satte rätt. ett pris man faktiskt vill vinna.

Vann iförsig bf2142 när det kom i en bf2 cup, det spelade jag aldrig utan gav bort. men nu håller man tummarna

Medlem
Skrivet av lordsinner:
Skrivet av Sleep:

Till Fz redaktionen! Hej kan inte jag få ett bc2 till Pc gratis! för jag fyller år den 3 mars. Tack på för hand;)

haha.. det är rätt många som fyller år runt det datum...

Medlem

...och där gav även jag mig in i leken.
Lycka till alla!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av plapo:

Känner att min lycka blir total om man vinner detta!
ny dator och ett gratis spel till! woho!

Då lär det ju knappast bli du, ifall dom nu skulle sneaka här på tråden efter ovärda folk

Bara för att jag skrev det så blir det så ändå. Oh wait...

123
Skriv svar