Nu är det verkligen (spel)höst – vad spelar du?

Medlem

Dead Space 3 då det är halloween-tider och vill ha lite knäckstämning i brallan


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Har börjat spela Alan Wake 2, än så länge är jag helt såld. Skönt att spela ett nysläppt spel som faktiskt flyter på bra trots sin fina grafik och dessutom fullkomligt dryper av stämning och personlighet. Är oerhört harig när det gäller skräckspel så jag gruvar mig lite inför att fortsätta men jag kan inte låta bli.

Medlem

Ska försöka fortsätta med Portal Stories: MEL men sautN i gautN vad svårt det är haha!

It's not a lake, it's an ocean

Just nu hoppar jag mellan Sonic Superstars och Alan Wake II. Jag är väldigt imponerad av Remedys uppföljare så långt. Men det är skönt med något lite mer lättsamt precis innan läggdags. Alan Wake II är verkligen mörkt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Ftmch:

Har börjat spela Alan Wake 2, än så länge är jag helt såld. Skönt att spela ett nysläppt spel som faktiskt flyter på bra trots sin fina grafik och dessutom fullkomligt dryper av stämning och personlighet. Är oerhört harig när det gäller skräckspel så jag gruvar mig lite inför att fortsätta men jag kan inte låta bli.

Ja, detta är verkligen betydligt mer skräck än det första Alan Wake var. Men dödskul att återbesöka några av de platser jag besökte i det första spelet och se skillnaden i grafik. Mind blowing.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Gott och blandat som vanligt

Borderlands 3, Against the Storm, lite Grim Dawn och ska se hur långt Galactic Civilizations IV har kommit.

Kanske hinns med lite D3 S29 också... är ju ändå sista officiella

Medlem

Jag har mycket irl-grejer i helgen men lite Spider-Man 2 ska jag nog hinna med.

Medlem

Baldurs Gate 3, Darkwood, Zelda Totk & Batman arkham origins

Medlem

Alan Wake 2! Efter 13år tänker jag inte vänta en dag extra!

Medlem

Division 2 som alltid, Alan Wake 2 definitvt. Kanske lite Cyberpunk och Starfield...Om jag har tid...
Vad är det här för sjukt bra spelår? Måste även spela BG3... Hur får man tid för alla spelupplevelser??
Backloggen för 2023 kommer vara enorm., Jag är en nattjobbare så helg eller inte/ tid på dygnet är inget jag bryr mig om.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Alan Wake 2! Efter 13år tänker jag inte vänta en dag extra!

Jag hade köpt det om det släppts på skiva.

Skribent

Stor sorg på den finska hönsfarmen. Farming Simulator 22-filerna blev korrupta i Steam


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Började med Alan Wake 2 igår, kväll och natt. Jag blir rädd i skräckspel och fy fan vilken blandning av spelglädje och sitta på spänn det var hela tiden. Det blir inte bättre av att det är skog liksom; varenda rörelse och skugga är sus somfan. Ska nog spela lite under dagen idag.

Medlem

Det blir till att köra vidare i Starfield

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Jag hade köpt det om det släppts på skiva.

Tror faktiskt spelet är lika bra även om det inte finns på skiva

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Tror faktiskt spelet är lika bra även om det inte finns på skiva

Jag har Alan Wake och Control på skiva så jag hade velat sett AW2 på skiva också. Där jag har min PS5 så har jag bara seegt mobilt bredband, så att ladda ner spelet är inget jag tänker göra.

Medlem

Cyberpunk. Börjat om från början med 2.0 och Phantom. Oj så mycket roligare och putsat gameplay är nu.
Kör dual SMG perks så man aldrig behöver ladda om och dom skjuter snabbt som tusan. Galet vad kulor man matar, plus rikoschetterna. Blir massaker varje gång men måste tillverka nya kulor hela tiden

Medlem

Samma som dom senaste sju åren... PUBG mestadels,
samt lite BF2042 och CS2

Medlem

God of War Ragnarök just nu och sedan Alan Wake II efter det

I backloggen finns även Cyberpunk, Breath of the Wild och Resident Evil 3 och lurar.

KoP
Medlem
Medlem

Resident Evil 4 Remake. Underbart spel

Medlem

Det blev Resident Evil: Village. Köpte det i våras men sparade det till nu. Ville spela det runt halloween 😄

Medlem

Jag har kört The Lord of the Rings: Return to Moria några timmar. Kul men lite opolerat än så länge.
Spelet känns lite kluvet mellan att vara ett survival spel och äventyrspel där man manas på att gå framåt hela tiden.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Divinity Original Sin 2 och Overwatch.

12
Skriv svar