Uppgift: Ett multiplayer-Far Cry släpps före Far Cry 7

Robot
Uppgift: Ett multiplayer-Far Cry släpps före Far Cry 7

Sägs bli en extraction-shooter. Eller en hämta ut-skjutare, som vi säger i gamla Svedala.

#far-cry, #far-cry-7, #far-cry-blackbird, #far-cry-maverick, #ubisoft


Medlem

Jag älskar men också hatar Tarkov. Så det är alltid kul att se fler extraction-shooters komma ut! Kommer hålla ett öga på det här spelet. Kul!

Medlem

Men är inte alla Far Cry multiplayer nu för tiden? Haft riktigt kul i COOP iaf 5an, tror även 4an var coop(?? Rätta mig om jag har fel).

Men om det blir ett rent multiplayer utan någon DJUPARE story, likt de tidigare spelen, så kanske det är ett sätt att spara in lite. Men konkurrera med Fortnite, cs, osv, kan bli tufft...

Inaktiv

Väntar fortfarande på hämta ut-skjutaren som kommer bli nästa PUBG.
Potentialen är stor om man får till receptet och kul att man fortsätter satsa.

Medlem

Det blir iaf en Far Cry jag hoppar över då. Är trött på allt multiplayerkrafs (som ofta är totalt nedlusat med mtx). Coop kan vara kul (om man hittar någon att spela med), men där går gränsen för mig. Ser dock fram emot Far Cry "7".

Oj, precis vad alla väntar på.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Oj, precis vad alla väntar på.

Säger kanske mer om mig än om dig, men jag tycker det luktar ironi ända hit...


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Visste ju att dom inte skulle kunna göra nåt bra med detta. Jag hoppas på fler arena shooters... Vad e det för fel på gammalt vanligt köttande där man inte behöver tänka massa. Bara vara sjukt snabb och skillad. Har precis börjat spela Quake igen och inget kommer någonsin slå det och gamla UT... Samla loot, microtansaktioner och säsonger, nej tack!

Medlem

Så en titel vi utan vänner tvingas hoppa över.

Alaska låter förövrigt lovande, gillade barrskogs-känslan i FC5 enormt mycket mer än jag förväntade mig.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Låter ytterligare som ett spel som kommer försenas eller misslyckas från Ubi...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar