FZ spelar hemligheter i helgen, vad spelar du?

Medlem

Fortsätter med Aliens: Dark Descent på hard-nivån på PS5. Grymt spel som passar mig som handsken.

Närmar mig slutet men några timmar till är det nog kvar vilket är bra — vill inte att det ska ta slut för snabbt.

Medlem

QUAKE2!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Fezk:

Jag inhandlade detta igår för under hundringen på Steam(rea atm, enhanced edition+DLC).

https://image.api.playstation.com/vulcan/img/rnd/202106/1611/...

Så finns en chans att jag kanske påbörjar det, men kanske kommer på något annat.

Grattis, grymt bra spel.
Kör orginalversionen, inte Enhanced. Enhanced ser bara konstigt ut av någon anledning. Färgerna och skuggorna ser inte realistiska ut. Det ser platt ut. Grafiken är faktiskt betydligt bättre i orginal.

Medlem

Håller på att avsluta God of War: Ragnarök. Kanske inte lika blown away som med föregångaren, men jäkla sköna fajter. Sedan får det bli något mindre i väntan på att BG3 släpps till PS5.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Recensionsembargot lyfts torsdag 31 augusti, så det är nog en av "hemligheterna", det är väl ett stort spel så behövs god tid. Armored Core 6 kan säkerligen vara den andra.

Verkar som att embargot att berätta att man har fått en kod och spelar Starfield har gått ut också, massa som berättat att de recenserar spelet.

Blir nog att fortsätta med Satisfactory i helgen, börjar bli klar så ska snygga till min värld. Sen kanske lite everspace 2, började igår och är kul än så länge.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Hmm... kanske lite world of tanks.. jubileums helg...

Medlem

klarat Remnant 2 nu efter 2 veckor och 69 timmar totalt på lättaste, sista bossen tog typ 5 timmar, haha. och nu fortsätter jag omspelning på svåraste


signatur

//monster

KoP
Medlem

MC och diverse spel via Antstream arcade.

Medlem

Det är remnant 2 i coop för hela slanten. Himla roligt spel!

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Grattis, grymt bra spel.
Kör orginalversionen, inte Enhanced. Enhanced ser bara konstigt ut av någon anledning. Färgerna och skuggorna ser inte realistiska ut. Det ser platt ut. Grafiken är faktiskt betydligt bättre i orginal.

Jasså? Lite försent nu hehe, tycker det ser riktigt trevligt ut på ultra med ray tracing, 1440p, ändå. Så bara köra vidare.

Atmosfären är förjäkla trevlig, som alltid i Metro-spelen. Får se vad storyn har att ge.

Får se om jag kommer gilla det här med den halvöppna världen, hittills verkar det lovande, hoppas jag inte tröttnar bara(förvisso bara att köra på mainquest enbart då om det händer).


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag kör om Diablo 3 på Switchen. Började på en Wizard direkt efter jag spelat ut det som Barbar 😅

Medlem
Skrivet av Fezk:

Jasså? Lite försent nu hehe, tycker det ser riktigt trevligt ut på ultra med ray tracing, 1440p, ändå. Så bara köra vidare.

Atmosfären är förjäkla trevlig, som alltid i Metro-spelen. Får se vad storyn har att ge.

Får se om jag kommer gilla det här med den halvöppna världen, hittills verkar det lovande, hoppas jag inte tröttnar bara(förvisso bara att köra på mainquest enbart då om det händer).

Ja alltså det ser inte dåligt ut men det har en annan grafisk stil kanske man kan säga.
Anyway, var också skeptiskt till den öppna världen
till en början, speciellt första stället man kommer till. Det blir dock bara bättre desto längre man kommer tycker jag. Väldigt spännande platser man får utforska. Det blev tillslut mitt favorit Metro spel.

Medlem

Spelade klart Stray, skönt spel som jag gärna ser mer av.

12
Skriv svar