Immortals Fenyx Rising 2-team ska ha flyttats till Assassin's Creed Red

Robot
Immortals Fenyx Rising 2-team ska ha flyttats till Assassin's Creed Red
Medlem

Spontant känns det som en förlust för spelvärlden.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Freakon:

Spontant känns det som en förlust för spelvärlden.

Ja, Ubisoft kan inte BARA (lätt överdrift) göra Assassin's Creed-spel.

Måste också kännas skakigt och föga motiverande att utveckla spel hos Ubi i dagsläget med tanke på alla dom har lagt ner. Det har ju varit en del bara senaste året.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Ja, Ubisoft kan inte BARA (lätt överdrift) göra Assassin's Creed-spel.

Måste också kännas skakigt och föga motiverande att utveckla spel hos Ubi i dagsläget med tanke på alla dom har lagt ner. Det har ju varit en del bara senaste året.

Håller med. Känns väldigt skakigt därborta.

Assassins Creed i all ära men min bästa Ubilevelser senaste åren har varit Child of Light och Immortals.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Freakon:

Håller med. Känns väldigt skakigt därborta.

Assassins Creed i all ära men min bästa Ubilevelser senaste åren har varit Child of Light och Immortals.

Ja. Child of Light 2 känns väl som ett av nedlagda spelen.

Jag vill lyfta Valiant Hearts! Och Rayman Origins/Legends! Ubisoft kan leverera fantastiska spel om dom vill. Risken finns ju att dom bara hänger upp sig på "AAA"ssassin's Creed. Jag vill ju ha dom också, men inte bara.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Ja. Child of Light 2 känns väl som ett av nedlagda spelen.

Jag vill lyfta Valiant Hearts! Och Rayman Origins/Legends! Ubisoft kan leverera fantastiska spel om dom vill. Risken finns ju att dom bara hänger upp sig på "AAA"ssassin's Creed. Jag vill ju ha dom också, men inte bara.

Valiant Hearts har jag inte spelat, tack för tips, men däremot båda Rayman-spelen och de är fantastiska.

Tyvärr ser det ut som att Ubi går den vägen. Är skeptisk till att det kommer att hålla i det långa loppet, variation behövs.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Synd! Första var ju kul!

Medlem

Kom igen nu Ubi, släpp AC-sargen och våga göra andra spel i andra genrer än sandlådor igen!

Jag kommer ihåg när ni släppte bra spel inom allt ifrån stealth till plattformande...

Skribent
Skrivet av Freakon:

Valiant Hearts har jag inte spelat, tack för tips, men däremot båda Rayman-spelen och de är fantastiska.

Tyvärr ser det ut som att Ubi går den vägen. Är skeptisk till att det kommer att hålla i det långa loppet, variation behövs.

Du måste spela Valiant Hearts!!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Du måste spela Valiant Hearts!!

Har lagt till det på min att-spela-lista. 🤟😎


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar