Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Medlem

Jaga demoner från soffan på min xbox vore ju en perfekt sommaraktivitet. Längesedan man längtat så här till ett spel 😁

Medlem

Om jag skulle vinna kommer ni nog höra mina glädjerop över hela landet och definitivt hela vägen till FZ redaktionen


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Tävling.

Skulle jag vinna tävlingen skulle min egentid som nybliven tvåbarnsfar vara räddad!

Medlem

Jag är så uruselt pank. Mina polare lirar nu 24/7 medans jag, som jag sagt nån gång tidigare sitter o är ledsen och surar. Skulle jag vinna, så kommer jag börja tro på gud och det goda i världen igen.


signatur

Allätare

Medlem

Vore fantastiskt! Ser ut som bocken går att använda som fortplantar också.

Ambassadör
Xbox

Väldigt frän utgåva. Skulle man ju bli djävligt glad över att vinna.


signatur

Jump in.

Medlem

Har haft långt datorspel uppehåll på mååånga år på grund av familj, jobb, hus, ja ni vet hur det är. Hoppas att diablo 4 ska bli vändningen som gör att jag hittar tillbaka till min gamla hobby igen 😀

Medlem

😈😈 Djävlar vad jag håller tummarna! 😈😈

Medlem

Jag hade blivit djävligt glad.

Medlem

Detta hade passat perfekt som 40-års present

Medlem

Hade blivit dödsglad. 😊 Diablo är ett av de få spelen jag kan spela eftersom jag bara kan använda en hand. Dålig ekonomi hindrar mig just nu, så att trots allt få återvända till helvetet med mina vänner hade varit fantastiskt 🥰

Medlem

Jag hade skrattat diaboliskt till att barnen fått gå och lägga sig 66.6 minuter tidigare varje kväll tills man klarat kampanjen.

Medlem

666


signatur

Enjoy!

Medlem

Får köra varannan level med dottern!

Medlem

Hade blivit så in åt helvete glad!


signatur

It's gonna be fun on the bun!

FML
Medlem

Hade blivit så glad att jag gjort i byxan 💩

brrap brrap pew pew

Jag skulle bli så glad att min arma blåslagna kropp skulle vittra sönder, och kvar på marken skulle enbart en liten hög med aska återstå. Om man satte sig ned en stund och inspekterade askan riktigt noga skulle man se, att i den fanns ett ord skrivet. Det ordet skulle vara "tack".


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

det skulle ha varit ett ännu en gång att få tillbaka sina barndoms känslor om att spel Diablo igen. Mitt första Diablo spel som jag körde var Diablo 3 det var väldigt exalterad att spela det. Så nu hoppas man att Diablo 4 ska blir ett spel som kommer slå hela världen och mest spelade spel inom hela historien inom Gaming

Medlem

Diablo är najs å de då va.

Medlem
Diablo Iv

Tjenare! Jag skulle bli väldigt glad och taggade om jag skulle vinna ! Har spelat alla diablo delar. Älskade verkligen diablo 2 och diablo 3. Mvh Bo

Medlem

Skulle bli hemskt glad, och sonen med! 🙂

Medlem

Det vore ju praktiskt att vinna så slipper man köpa!

Medlem

Mitt änglalika jag och tillika son skulle bli så kyrkligt euforiska att än en gång få besöka Whymsishire och bekämpa de onda nallebjörnarna och enhörningarna som envisas med att förstöra vår dystra värld med regnbågar och skatter. Tvi!

Medlem

Jag skulle blir så HIMLA glad och le så glatt att gud förlåter alla mina tidigare och framtida synder.

Medlem

Djävulskt glad!

Medlem

Superkul tävling!

Adjö till privatlivet vid vinst


signatur

Carbonara görs inte med grädde.

Medlem

Klart man skulle bli glad om man vann - men jag vinner aldrig något ändå. Så jag är glad ändå.

Medlem

Vore chill att vinna nu när semestern börjar närma sig!

Medlem

Min kropp är redo

Medlem

Hade blivit riktigt glad om man hade vunnit, men hade fått prioritera om lite bland spelordningen. 😃

Skriv svar