App app! Om man tar jobb på Amazon bara för att stjäla Zelda i förtid får man sparken

Robot
App app! Om man tar jobb på Amazon bara för att stjäla Zelda i förtid får man sparken

Har två tjuvande före detta anställda lärt sig.

#amazon, #spelberoende, #zelda-tears-of-the-kingdom


Medlem

Pinsamt.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Korkat.
Haha, man bara väntar nu på folk som ska försöka legitima att man ska få behålla jobbet när man blivit påkommen med att stjäla från arbetsplatsen

Medlem

Man tror man är hardcore gamer tills man läser sånt här.

Medlem

I det första fallet låter det ju inte ens som att killen var intresserad av att behålla jobbet eftersom han bara tog det för att komma åt spelet i förtid, det är next level haha.

Testpilot

Nästan så man höjer hatten efter ögonbrynen.

Verkligen zero fks given på första snubben där


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Redaktör
Skrivet av Keneay:

I det första fallet låter det ju inte ens som att killen var intresserad av att behålla jobbet eftersom han bara tog det för att komma åt spelet i förtid, det är next level haha.

Gillar att hans mamma svarade. 😃


signatur
Medlem

Amazon får då ingen sympati från mig, dumt av dem men likväl hoppas jag att fler följer deras exempel och får jobb någon annanstans.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Vem stjäl inte från jobbet?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Köpte inte ens på release. Förstår inte varför man inte kan hålla sig. Som att öppna julklappar innan julafton.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vem stjäl inte från jobbet?

Haha exakt 😅


signatur

|.|

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Gillar att hans mamma svarade. 😃

Fatta hur glad hon var när han äntligen fixade ett jobb. Så var det bara ett hustle, haha

Medlem

Så...chockerande, förutom för alla andra än de två ynglingarna.

Medlem

Sikket misstag, hade han gjort det i Svea hade han haft både spel, jobb och pengar kvar efter den traumatiska upplevelsen

Medlem
Skrivet av Eight08:

Man tror man är hardcore gamer tills man läser sånt här.

Det finns alltid någon värre. Jag tror inte att det här ens är nära dom "riktiga" hardcore gamers som finns där ute är jag rädd.

Medlem
Skrivet av Proximately:

Amazon får då ingen sympati från mig, dumt av dem men likväl hoppas jag att fler följer deras exempel och får jobb någon annanstans.

Vad var dumt av dem? Att anställa dem från början, eftersom det är troligt att de kunde förutse att de tog anställning för att komma åt ett spel, eller att sparka dem? (Eftersom det brukar företag tåla av anställda, annat än typ pennor och häftapparater då) Tycker det var helt rätt hanterat av dem, även om det var lite kul "kupp" av i alla fall den första som bara gjorde det för att komma åt spelet haha. Nästan för bra för att vara sant!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Vad var dumt av dem? Att anställa dem från början, eftersom det är troligt att de kunde förutse att de tog anställning för att komma åt ett spel, eller att sparka dem? (Eftersom det brukar företag tåla av anställda, annat än typ pennor och häftapparater då) Tycker det var helt rätt hanterat av dem, även om det var lite kul "kupp" av i alla fall den första som bara gjorde det för att komma åt spelet haha. Nästan för bra för att vara sant!

Nä, dumt av de anställda. Men hoppas de hittar ett annat jobb. Synd bara att de blev tagna. Hoppas det fanns några som kom undan.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar