Uppgift – Assassin's Creed Mirage släpps i augusti

Robot
Uppgift – Assassin's Creed Mirage släpps i augusti
Medlem

Hade varit ganska härligt som sommarrelease. Känns högst osannolikt dock när inget har visats än.

Medlem

Det kan vara lagom, i den här takten är det väl då jag kanske lär vara klar med AC: Valhalla. Fast jag är inte säker, Valhalla är stort. Fast bra, så jag har inget emot att spendera kvalitetstid med Eivor.

Började i december när det var gratis, sen på allvar efter nyår efter inköp på Epics rea. Trots att Valhalla sägs ha fått sin sista patch nu är det fortfarande buggar kvar, även om de är få och sällan i förhållande till speltiden. Hoppas Mirage släpps relativt buggfritt och inte som Unity gjorde, då kan det ändå vara läge att vänta ett år till utan problem. Det brukar alltid vara bättre att vänta än att köpa direkt vid release, både ur pris-, patch- och frustrationssynpunkt, något som bevisas åter och återigen.

Star Wars Jedi;: Fallen Order är t ex också fortfarande buggigt (förutom "ever present UE4-stuttering" såklart). Skulle ta en genväg på ett rep i Kashyyk, hoppade upp på repet, flög iväg sidledes ut över kanten och hamnade i ett svart ingenmansland, utanför kartan. Ett tryck på "B" gjorde som tur var att jag återigen förflyttades till de levandes färgglada spelvärld. Till skillnad från Valhalla där jag dog, eller var tvungen att avsluta spelet och börja om vid senaste sparfilen för att kunna komma vidare, efter att vanligtvis ha fastnat i diverse staket eller blivit hängande i luften mitt i ett hopp. Alltid något...

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Hade varit ganska härligt som sommarrelease. Känns högst osannolikt dock när inget har visats än.

Ubisoft har sin livestream den 12:e juni. Om de släpper Assassin's Creed senare i år kommer de mest troligtvis ge oss ett släppdatum då. Vet dock inte hur det sett ut historiskt för tidigare Assassin's Creed-spel


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Ubisoft har sin livestream den 12:e juni. Om de släpper Assassin's Creed senare i år kommer de mest troligtvis ge oss ett släppdatum då. Vet dock inte hur det sett ut historiskt för tidigare Assassin's Creed-spel

Det behövs fler sommarspel! 🙃

Medlem

Skulle chansa på november, då dom har släppt i stort sett alla stora Assassins-titlar den tidpunkten

Men vi kan ju hoppas.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Det behövs fler sommarspel! 🙃

Jag har Diablo IV, så jag är nöjd. 🥰


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Jag har Diablo IV, så jag är nöjd. 🥰

Lyckos dig! Tyvärr inte min typ av spel. Men jag ska inte klaga! Det finns ju en uppsjö av titlar om jag bara vill öppna plånkan^^.

Medlem

Kunde ha varit redan nu kan jag tycka.

1
Skriv svar