The Mortuary Assistant går nu köpa på Switch

Robot
The Mortuary Assistant går nu köpa på Switch
Medlem

Rekommenderar filmen Jane Doe som har liknande tema


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Skribent
Skrivet av Milky_81:

Rekommenderar filmen Jane Doe som har liknande tema

Tänkte precis på den när jag skrev nyheten.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Äger det via Steam. Lirat 3 timmar totalt . Ett väldigt annorlunda spel. En begravningsbyrå simulator med skräckelement. Det är välgjort och man får lära sig om arbetet att ta hand om döda kroppar med balsamering m.m. Sedan ska man undersöka olika demoner som kan inta olika kroppar i bårhuset. Det finns en dator i själva spelet där du ska forska om demonic activity så det blir mycket detektivarbete.

Fick detta skräckspel giftat i höstas av en Steam-vän, Arturo från Bronx, New York. Jag kommenterade hans upplagda bilder från spelet i "Activity Feed" och helt plötsligt kom spelet skickat som present till mig. Super snällt och oväntat. Steam community är GULD.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Fick detta skräckspel giftat i höstas av en Steam-vän, Arturo från Bronx, New York. Jag kommenterade hans upplagda bilder från spelet i "Activity Feed" och helt plötsligt kom spelet skickat som present till mig. Super snällt och oväntat. Steam community är GULD.

Älskar såna här små historier

Medlem

Vet inte om jag vågar mig på denna. Det @CARTMAN beskriver låter riktigt jäkla spännande, men jag är ju en stor fegis när det gäller spel. F.E.A.R. var nog det sista ”skräck”-spelet jag spelade genom…

1
Skriv svar