Fortsatt succé för Super Mario-filmen – 677 miljoner dollar in

Robot
Fortsatt succé för Super Mario-filmen – 677 miljoner dollar in
Medlem
Medlem
Skrivet av jeppe109:

<Uppladdad bildlänk>

KLOCKREN!!!!


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Ser fram emot när den passerar 935


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Ser fram emot när den passerar 935

Vad innebär det? (Förutom att de just pssserat)


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Vad innebär det? (Förutom att de just pssserat)

Undrar det samma


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Vad innebär det? (Förutom att de just pssserat)

Skrivet av Ankh:

Undrar det samma

Jag är jätterolig och tyckte att 677 miljoner var ett konstigt landmärke bara.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

såg den igår dunder bra film!

tillskillnad ifrån flesta spel som görs till film exempelvis warcraft filmen så behåller dom musiken ifrån spelet.
helt klart en stark 4 av 5 av mig.

Medlem

Kul att det går så bra för filmen. Och det hade varit många fler miljoner ifall covid aldrig hände (jag och mina närmaste vänner har inte varit på bio sedan corona).

Den var bra och helt perfekt för primära målgruppen, vilket så klart är kidsen. Mina barn+kompisar älskade den, i alla fall. Själv hade jag gärna sett lite mer tempoväxlingar (inte bara fullt ööös hela tiden) och att lite fler av alla plot points och karaktärsutveckling som ändå finns frön till i filmen ändå hade utvecklats lite mer... Men ja, i jämförelse med de katastrofer som tv-spelsfilmer brukar bli så är det här ju ett rent mästerverk. Nu vill jag se en Zelda-film härnäst! Metroid vore också häftigt, men det är kanske svårare att göra bra.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Den var bra och helt perfekt för primära målgruppen, vilket så klart är kidsen. Mina barn+kompisar älskade den, i alla fall. Själv hade jag gärna sett lite mer tempoväxlingar (inte bara fullt ööös hela tiden) och att lite fler av alla plot points och karaktärsutveckling som ändå finns frön till i filmen ändå hade utvecklats lite mer... Men ja, i jämförelse med de katastrofer som tv-spelsfilmer brukar bli så är det här ju ett rent mästerverk. Nu vill jag se en Zelda-film härnäst! Metroid vore också häftigt, men det är kanske svårare att göra bra.

Ja det kändes som extremt safe play att bara ösa på utan minsta fördjupande förklaring till någonting. Kändes väldigt mycket tecknad TV-serie från 80-talet. Funkar i detta fallet men om det ska vara tex en Zeldafilm kräver jag lite mer pixar-aktigt berättande och ingen musik från Beastie Boys

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Jag är jätterolig och tyckte att 677 miljoner var ett konstigt landmärke bara.

ah. ja det var kul..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Jim128:

Kul att det går så bra för filmen. Och det hade varit många fler miljoner ifall covid aldrig hände (jag och mina närmaste vänner har inte varit på bio sedan corona).

Bara att gå och se filmen? Covid lär väl fortfarande inte vara ett problem för gemene man

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Jag är jätterolig och tyckte att 677 miljoner var ett konstigt landmärke bara.

Åh ok. Tänkte att det var nån populär film den kunde passera i intäkter.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar