Jack Black vill se Pedro Pascal som Wario

Robot
Jack Black vill se Pedro Pascal som Wario

Om en uppföljare till Super Mario-filmen blir av.

#Film, #Super-mario-bros


Inaktiv
Medlem

Och jag vill se Macaulay Culkin som Wario.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

eld
Medlem

Folk brukar alltid klaga att det är fel ålder på skådespelare för vissa roller, men i detta fall så matchar hans ålder bra med mario-filmens metascore!

Releasehästryttare
Medlem

Jaha, själv vill jag se fler riktiga röstskådespelare som gör rösterna till karaktärer i filmer och färre stora namn där fokus ligger mer på ett marknadsföringssyfte än att rösten faktiskt ska passa karaktären i fråga.

Gnällkuk

Vi kanske istället skulle få ”slippa” honom? Han är grym, men det blir lite tröttsamt om han är med överallt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Vi kanske istället skulle få ”slippa” honom? Han är grym, men det blir lite tröttsamt om han är med överallt.

Måste nog motvilligt hålla med dig där. Jag älskar Pedro Pascal och en del av mig vill se honom i allt, men det vore ju lite tråkigt att "slita ut" honom, fast det kan ju bara vara så att han är speciellt populär just nu med två hit-serier samtidigt. Varje gång jag refreshar YouTube så är han i någon video där han snackar om sina ikoniska roller, svarar på frågor, eller äter kycklingvingar med het sås.

Medlem

Är jag den enda som hoppas lite på ett Nintendo Cinematic Universe? Har inte sett Mario filmen men alla jag känner som har sett den säger att det är en riktigt jävla bra animerad film och den ser jävligt välgjord ut i trailers man sett.

Zelda, Metroid, Donkey Kong, Kirby. Sen träffas alla i The Aveng... Jag menar Super Smash Bros filmen. Där kan de introducera karaktärer som Captain Falcon och Pit.

Tror helt ärligt det hade funkat för det hade lockat alla åldrar och tror även folk hade gillat det. Det hade också varit bra reklam för Nintendos spel. Hoppas framgången på denna film leder åt detta håll. Tror en Pixar-Style film baserat på Metroid hade kunnat vara riktigt coolt.

Gnällkuk
Skrivet av Kyraal:

Måste nog motvilligt hålla med dig där. Jag älskar Pedro Pascal och en del av mig vill se honom i allt, men det vore ju lite tråkigt att "slita ut" honom, fast det kan ju bara vara så att han är speciellt populär just nu med två hit-serier samtidigt. Varje gång jag refreshar YouTube så är han i någon video där han snackar om sina ikoniska roller, svarar på frågor, eller äter kycklingvingar med het sås.

Ja, han är onekligen en av hollywoods mest populära skådisar för tillfället och inte konstigt att han dyker upp överallt pga det. Han har ju än så länge också bara medverkat i (vad jag sett) framgångar efter framgångar till filmer och serier. Nu är väl iofs en röstskådis inte riktigt av samma kaliber men ändå, för mycket av det goda...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Han skulle passa bättre i rollen som Waluigi

1
Skriv svar